Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözlerinize dikkat edin...
Cevap vermeyecektim de neyse, şikayet konusunda müşteri arayıp paket satmaya çalışıyorsun buna da iyilik diyorsun. Bu iyilik değil etik olmayan ticarettir, hatta ayıptır. İyilik peşindeysen sponsorluk bölümünde konu aç, tüm mağdurlara sponsor ol arkadaşım. 3,5 kuruş için yapmayın bunları