• 20-05-2007, 20:24:05
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vbb arkadaşım bana konuyu açmamı rica etti. mesajını aynen aktarıyorum. inşallah ben de banlanmam.

    bu arada konuyu nerye açacağımı kestiremedim. yanlışsa taşıyın lütfen.

    Alıntı
    sorar mısın beni neden banlamışlar. fazla asabisin diye sebep olurmu? kötü bir laf kullanmış mıyım mesajlarımda. neden ni-osman adı karışınca işe banlanıyoruz. ben de herkes gibi özür dileriz diye bir mesaj açtım. bir de bu siteden lisanssız ve w'arez kullanacak müşteri bana gelmesin dedim.

    beni banlayan desperradoya iqdan ulaşıyorum. bana icqdan destek vermiyoruz diye espri yapıyor.

    Lütfen bir açıklama yapsınlar. Mantıklı bir sebep söylesinler.

    işte banlandığım konu https://www.r10.net/hosting-sirketler...-new-post.html

    bu da eleştirildiğim konu https://www.r10.net/hosting-sirketler...r-dileriz.html
    VBB
    ben sadece aktardım.
  • 20-05-2007, 20:28:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kimse sepepsiz banlanmaz bu forumda ama arkadaş GEREKSİZ bir konu açtıgından veya mesaj yazdıgından banlanabilir
  • 20-05-2007, 20:31:16
    #3
    Gereksiz konu açmak.
    Kullanıcılara haddini bildirmeye çalışmak.
    1 Gün izin aldı.

    Alıntı
    15-) Haksız bir sekilde banlandığını düşünen kullanıcılarımız, lütfen birebir moderatörlerle muhatap olmak yerine, radmin ile iletişime geçsinler. Banlanan kullanıcılar hakkında, forumda açılan başlıklar silinir. Aynı sebepten bir daha başlık açılması halinde, kullanıcı minimum 1 ay olmak üzere, forumdan uzaklaştırılır.