vbb arkadaşım bana konuyu açmamı rica etti. mesajını aynen aktarıyorum. inşallah ben de banlanmam.
bu arada konuyu nerye açacağımı kestiremedim. yanlışsa taşıyın lütfen.
Alıntı
sorar mısın beni neden banlamışlar. fazla asabisin diye sebep olurmu? kötü bir laf kullanmış mıyım mesajlarımda. neden ni-osman adı karışınca işe banlanıyoruz. ben de herkes gibi özür dileriz diye bir mesaj açtım. bir de bu siteden lisanssız ve w'arez kullanacak müşteri bana gelmesin dedim.
beni banlayan desperradoya iqdan ulaşıyorum. bana icqdan destek vermiyoruz diye espri yapıyor.
Lütfen bir açıklama yapsınlar. Mantıklı bir sebep söylesinler.
işte banlandığım konu
https://www.r10.net/hosting-sirketler...-new-post.html
bu da eleştirildiğim konu
https://www.r10.net/hosting-sirketler...r-dileriz.html
VBB
ben sadece aktardım.