• 06-01-2010, 00:32:02
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    Net-sisde Bulunan Bayim Günün Yarısı Kapalı... Üstelik Webmailimi Kullanamıyorum Mailler Gitmiyor.

    Birde Sorunu Henüz Çözemediklerini İfade Ediyolar.. Madem Bilmiyorsunuz Neden Bu İşin İçindesiniz....

    Birçok Müşterim Artık Benimle Çalışmıyor... Devamlı Sorun Var Tavsiye Etmiyorum
  • 06-01-2010, 00:39:04
    #2
    önce admalara ulaşmaya çalış
  • 06-01-2010, 00:42:51
    #3
    Onlarca kez ulaşmaya caliştım her seferinde halledilecek dediler. Ne zaman ? Müşterilerden yeterince azar işittikten sonra mı ? Bir sorun çözülecekken daha o çözülmeden başka bir sorun ortaya cıkıyor!
  • 07-01-2010, 01:18:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Açık destek
    Direkt olrak awbs panelinden kopyaladım. Görüldüğü gibi hiçbir açık ticket yok, ayrıca telefon da 7/24 açık hiçkimse ulaşmamış. Bize ulaşamayan arkadaşın bilgisine...

    Yöneticiler gerekeni yaparsa sevinirim
  • 07-01-2010, 01:45:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    valla bende net-sis ten hizmet alıyorum ama hiçbir sorun yasamadım şimdiye kadar 7/24 acık ve hızlı siteler, genel sorun değil sanırım neyse en kısa süre içinde halledilir inşallah.
  • 07-01-2010, 13:24:21
    #6
    net-sis.com berksehost.com yani güvenilir ve kaliteli bir firmadır önce ulaşmayı deneyin.Her şikayet konusunu acmak için belge vs. olması gerekiyor kilit
  • 07-01-2010, 13:40:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    benim 4 adet site var net-sis de, (imzamdaki de dahil) günlerdir herhangi bir kesinti olmadı
  • 07-01-2010, 14:01:22
    #8
    Misafir
    Benim görüşüm ise konuyu açan şahıs direk banlanmalı. Başlık çoktan googlda 1.ci sırayı aldı bile.

    Ne kadar çok alışmışlar en ufak bir sorunda 'Rezillik' adında başlık açmaya.
  • 07-01-2010, 14:24:37
    #9
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim görüşüm ise konuyu açan şahıs direk banlanmalı. Başlık çoktan googlda 1.ci sırayı aldı bile.

    Ne kadar çok alışmışlar en ufak bir sorunda 'Rezillik' adında başlık açmaya.
    Doğru söylediniz Şahin bey şimdi bende bu tip konu açan bazı arkadaşlara biraz ağır bir söz söylemek istiyorum.Eğer böyle rezilliği , terbiyesizliği , haysizyetsizliği , kepazeliği vs.. gibi konular açarak isteğiniz olacak , önceliğiniz olacak ve sizden korkacağız , zorla güzellik olur adımızı kirletir konu açar bilmem ne yaparsınız diye sizden korkarız vs... gibi şeyler düşünmeyin yada bir örnek olarak vereyim Satış Sorumlusu ve sunucu kontrolü bulunmayan birine gece 2'de benim sunucumu acil değiştirin derseniz ve siteniz henüz birkaç saat kapalıyken vede mesela böyle bir konu açılırsa bu konuyu hep görüyorum ama kendinizi yırtsanızda bakmam ! Baktırmam ! Bu zorbaca tavırlarla dediğimi yaparım bir konu açarım dize gelirler bilmem ne olur korkuturum konu açarım diye belki ileride tehtit ederim vs.. bunlar artık boş ve itibar etmiyorum şahsım adına.REZİLLİK ne demek ekşi sözlükten anlamına bakmak lazım.Burada kimsenin öncülüğü yok işimizi yapıyoruz ve konu sahibi hariç kötü yönde görüş bildiren olmadığı sürece problem yoktur.Kimse boş yere 3 Yıllık Bilişim Firmasının adını 1-2 saatlik saldırı vs. yüzünden kötüleyemez Net-Sis buralara kolay gelmedi öyle yeni konu aç iletini yaz başlığına rezillik yaz enter tuşuna bas ile karalanacak lekelenecek bir FİRMA değil Net-Sis Eğer biz sattığımız her .TK domain için bile fatura kesiyorsak ve sizde hizmetinize karşı fatura almışsanız size haksız olarak firma karalamaktan tazminat davası açabiliriz ve emin olun kazanabiliriz yıllar önce bu oldu ve adını vermek istemediğim bir firma 20 bin tl tazminat aldı müşterisinden.Bırakın işimizi yapalım ve hizmetimizi verelim bu konu yüzünden 1 saat harcadım ve bu sürede nasıl daha kaliteli bir hizmet sunabiliriz diye düşünebilirdim gerçekten çok yazık ..