Merhaba Arkadaşlar
Net-sisde Bulunan Bayim Günün Yarısı Kapalı... Üstelik Webmailimi Kullanamıyorum Mailler Gitmiyor.
Birde Sorunu Henüz Çözemediklerini İfade Ediyolar.. Madem Bilmiyorsunuz Neden Bu İşin İçindesiniz....
Birçok Müşterim Artık Benimle Çalışmıyor... Devamlı Sorun Var Tavsiye Etmiyorum