• 13-05-2007, 00:41:40
    #1
    kiltlenen başlıktan alıntı ni-osman yaziyor
    ------------------------------
    Not: Teklan ı kötülemek aşşalamak için koymadım videoları yanlış anlaşılmasın herkes kendi işine bakar sadece Sürekli adı geçen Teklan ile Nixcon arasındaki 3 farktan birini gösterdim...

    1) Teklana herkes girebilir Nixcon a her önüne gelen giremez
    2) Teklan köklü dc ama Nixcon 30 Katı Teklanın
    3) Nixcon herzaman daha düzenlidir.

    Video larda Kiralık sunucuları görüyorsunuz Mayıs ayından beri Nixcon a artık Netinternet olarak kendi sunucularımızı gönderiyoruz söyle 100-200 sunucu olsun Netinternet Çıkartmalı ASUS kasalarıda göreceksiniz
    ---------------------------------------------

    1) Evet Hiç göremediğimiz ve küçücük bir karede ne olduğu belli olamayn bir dc bir video marker kullanarak bile yapılacak bir video. biz müşteriyiz ve makine almak istiyoruz bizi almayip ta nixcon dışardaki çöpcüyümü alacak?

    2) Teklan bir ISP biliyormusun isp ne demek teklanda alt büyüme çalışmalari devam ediyor kapasite 1000 in üzerine çıkacak

    3) onlar kiralik sunucu değil co dur. bilmeden konuşmayalım. teklanın kiralık sunuculari siyah duz aopen kasa asus p5 serisinden bir anakart samsung 80 gb lik sata diskler ve kingston ramlar kullanilir.


    not: tarafıma gelen bir mailde nixcon un saatlerce uğraşıp değiştirip takamadiği ikide bir ana makinede sorun var şu var bu var diyip müşterileri saatlerce beklettiği çalışmalari teklan 30 sn bitiriyor teklan bu mailide yarin ekliyeceğim eğer büromdaki bilgisayarda silemediysem

    bu zamana kadar kimse için kötü bişey sölemedim ama lütfen konuşmalarimiza dikkat edelim . her türlü sorunuza vereceğim her cevabi belgeler ile ispat edebilirim iyi günler

    Not: bide 10mbps yi nixcon dan verin bide ben test edeyim 10 Mbps Tr ile yüklenince bakalım nolcek
  • 13-05-2007, 00:54:54
    #2
    Kurumsal PLUS
    Herkes kendi işine bakar Telkan Sistemnet vs. Ben örnek gösterdim farklı yerlere çekmeyelim hat konusuna gelince Hostbank buyüzden banlandı Kendi müşterimiz 24 saat 10mbps kullanıyor diğer dış kapı mandalları kullanamaz diyor ama ben demiyorum müşterimiz diyor Neyse yanlış bir anlaşılma olduysa kusura bakmayın ben aradaki farkları gösterdim

    Not: Herkes kendi işine baksın..
  • 13-05-2007, 00:58:20
    #3
    hastayim sana ni gerçekler acidir dimi
  • 13-05-2007, 01:03:27
    #4
    Hangi gercekler su videoda izlediklerimizden mi bahsediyorsun ?
  • 13-05-2007, 01:04:04
    #5
    Kurumsal PLUS
    {Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hastayim sana ni gerçekler acidir dimi
    Gerçek olan bir kaç şey var..

    Nixcon Teklan nın 30 Katı
    Nixcon Teklan dan 10 Kat daha ekonomik
    Nixcon Teklan dan 10 Kat daha fazla hattı var..
    Nixcon Teklan gibi herkesin kamera ile girebileceyi bir yer değil daha güvenli
    Nixcon Teklan dan daha büyük Sermayesi olan bir kuruluş
    Nixcon Teklan dan daha büyük özel çözümleri karşılayabilen bir dc
    Nixcon Teklan dan daha fazla personel'e sahip
    Nixcon Teklan dan daha çok ulaşılabilir destek verir
    Nixcon Teklan dan daha fazla teknolojiye sahip
    Nixcon Teklan dan buyüzden daha çok kullanışlı

    Kıyaslama yapmamı istiyorsan böyle ama senin düşüncen hep en büyük Teklan olarak kalır ben nedesemde oyüzden uzatmayalım gereksiz bırak ta müşteri seçsin hangisini seçecekse
  • 13-05-2007, 01:04:45
    #6
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi gercekler su videoda izlediklerimizden mi bahsediyorsun ?
    evet tam 03:04 videodan
  • 13-05-2007, 01:07:42
    #7
    Wala ben o konuda görüşümü belirtmiştim dcden baska herseye benziyo co loc. olsada herseyin bir duzeni olması lazım bide her önüne gelen girebiliryormu o odalara gulerken dusseniz bizim makinanın ustune makina ve içindekiler gitse hesabını kim vercek onu merak ediyorum hdd yanmıs bizim sucumuz degil diceklerdir buyuk ihtimal
  • 13-05-2007, 01:08:20
    #8
    Nixcon Teklan nın 30 Katı
    (Nerde ni bir 20 sn video belki başka bir dc de bir odada varmi ispati)
    Nixcon Teklan dan 10 Kat daha ekonomik
    (evet kimsenin vermediği limitsiz trafik die ver 10mbit lik makine vurayim benim 10 mmbit hatla
    Nixcon Teklan dan 10 Kat daha fazla hattı var..
    (telekomdan aldırma bana şimdi mbit analizlerini)
    Nixcon Teklan gibi herkesin kamera ile girebileceyi bir yer değil daha güvenli
    (makinlerim var ben girmiyecemde dedemmi girecek)
    Nixcon Teklan dan daha büyük Sermayesi olan bir kuruluş
    (ispat?)
    Nixcon Teklan dan daha büyük özel çözümleri karşılayabilen bir dc
    (referans kaç kamu kuruluşunuz var)
    Nixcon Teklan dan daha fazla personel'e sahip
    (evet telefona bakmaktan bile acizler)
    Nixcon Teklan dan daha çok ulaşılabilir destek verir
    (güldürüyorsun)
    Nixcon Teklan dan daha fazla teknolojiye sahip
    (evet bir ddos korumasini 2 saate zor takiyorlar)
    Nixcon Teklan dan buyüzden daha çok kullanışlı
    (defalarca yazdin gerek yok)
  • 13-05-2007, 01:09:52
    #9
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wala ben o konuda görüşümü belirtmiştim dcden baska herseye benziyo co loc. olsada herseyin bir duzeni olması lazım bide her önüne gelen girebiliryormu o odalara gulerken dusseniz bizim makinanın ustune makina ve içindekiler gitse hesabını kim vercek onu merak ediyorum hdd yanmıs bizim sucumuz degil diceklerdir buyuk ihtimal
    arkadaşım co makineleri müşteriler getirir teklan napsin kasalarinimi değiştirsin müşterilerin getirdiği makinelerin sonra adam demezmi nerde benim kasam die önüne gelen girebilyormu kelimesinide cevapladim zaten

    teklanda EBİ var bilirisiniz dimi siber alem grubu 70mbit hatti ile