Eski çalıştığım firma olarak ayrılmışken bile LNWServers diyebiliyorum...
LNWServers başka söze gerek yok.
Hostcini'nin Rezaleti1
37
●2.333
- 07-05-2007, 15:06:37Volume konu dışı ama o logoyu kullanmak izinsiz yasak diye biliyorum
- 07-05-2007, 17:54:34
- 07-05-2007, 18:04:41Üyeliği durdurulduKaldırdımda neden yasak anlamadım Türklüğümüzün bir belirtsi.GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logonun başka bir amacı varda benmi bilmiyorum.
- 07-05-2007, 20:15:28Üyeliği durduruldu<Konu Dışı> Ayıptır söylemesi künefeyi çok severimmirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

</Konu Dışı>
</Konu Dışı>