• 07-05-2007, 13:28:45
    #28
    Eski çalıştığım firma olarak ayrılmışken bile LNWServers diyebiliyorum...
    LNWServers başka söze gerek yok.
  • 07-05-2007, 15:06:37
    #29
    Volume konu dışı ama o logoyu kullanmak izinsiz yasak diye biliyorum
  • 07-05-2007, 17:54:34
    #30
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volume konu dışı ama o logoyu kullanmak izinsiz yasak diye biliyorum
    evet yasak hemen kaldır yoksa banlarlar
  • 07-05-2007, 18:04:41
    #31
    Üyeliği durduruldu
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volume konu dışı ama o logoyu kullanmak izinsiz yasak diye biliyorum
    Kaldırdımda neden yasak anlamadım Türklüğümüzün bir belirtsi.

    Logonun başka bir amacı varda benmi bilmiyorum.
  • 07-05-2007, 18:18:37
    #32
    Milli İstihbarat Teşkilatı logo ve resmi belgelerini kullanmak yasal olarak suç olduğu gibi cezası mevcuttur.
  • 07-05-2007, 18:21:25
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Tekrar özür dilerim bu konudan dolayı haberim yoktu Atatürk resmi oldugu için koymuştum.
  • 07-05-2007, 19:56:02
    #34
    Volume şu anki avatarında beni kışkırtıyor ayıptır günahtır yiyen var yiyemeyen var
  • 07-05-2007, 20:15:28
    #35
    Üyeliği durduruldu
    mirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volume şu anki avatarında beni kışkırtıyor ayıptır günahtır yiyen var yiyemeyen var
    <Konu Dışı> Ayıptır söylemesi künefeyi çok severim </Konu Dışı>
  • 10-05-2007, 01:14:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    bilemiorm biz de hostcini ile çalışıoruz ama hizmetlerinden gayet memnunuz.
    iyi çalışmalar diliorum herkese