mirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Volume şu anki avatarında beni kışkırtıyor ayıptır günahtır yiyen var yiyemeyen var
<Konu Dışı> Ayıptır söylemesi künefeyi çok severim </Konu Dışı>