• 24-04-2007, 22:55:33
    #1
    Gökhan Bozboğa(Bozbuğa) adlı şahıstan aldığımız Prizmanet.Com un artık gökhan beyle hiçbir ilgisi kalmamıştır. Aşağıda yazılan ilanında tek sorumlusu ve satışı yapan Gökhan Beydir.

    Savcıya başvuran kişilerin bizi ve Prizmanet.Com adını kullanmamalarını rica ediyoruz.

    Çünkü firmanın ben Veysel Burak Butur dışında kimseyle bir ilişkisi yoktur. Ben siteyi alalı 10 gün olmadı. Bu tip şikayetler gelince herkesi bilgilendirmek istedim.

    Gökhan bey bu sitede "Red" rumuzu ile kayıtlı olup

    Msn&Mail: freelances34@hotmail.com adresini de kullanmaktadır.


    Alıntı
    Bu Domain(Alanadı) Satılıktır
    Müracat için aşağıdaki iletişim seçeneklerinden biriyle bizimle irtibata geçebilirsiniz
    Mail&Msn: for2paclife@hotmail.com
    Diğer Satılık Domainler
    hirsiz.netkarul.netsarmasheck.comyazaryazara.comse rialworld.netbizdensize.netkayipask.comsiberdost.n etyildirimmobilya.netserialturk.netdostluk.bizkayi pask.netsiberoyun.netiloveyoutupac.combirsu.netela dult.comkayipask.orgsirralemim.cominci.gen.tr----forum-adis.comkeshane.comucuncugurbet.comizzetunver.com----hadisiserif.orgmuratkundura.netucuncugurbet.netlos tturka.com
    Bizim ve Prizmanet.Com'un Gökhan beyle ilgisi kalmamıştır. Bilginize sunar bu yazıyı okuduğunuz için tşk ederiz. Her türlü bilgi için açığız. Görüşebiliriz.

    Saygılar,
    Veysel Burak BUTUR
    Prizmanet.Com-Butur İntenet Teknolojileri
    msn ve mail: admin@prizmanet.com
    telefon: 0535 284 98 36 / 0543 978 69 39 / 0505 837 68 22
    Prizmanet.com (Butur Internet Teknolojileri)
  • 24-04-2007, 22:58:21
    #2
    Misafir
    basın açıklaması ne demek ya hay allahım
    bide sabit bi telefon numarası verseydiniz cepcilikle olmuyor bu işler
    madem basın açıklaması yapacak kadar bi şirketsiniz şirketin adresini filanda yazın
  • 24-04-2007, 22:59:56
    #3
    basın biz mi oluyoruz .bizden başka kim var hocam
  • 24-04-2007, 23:01:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kendimi kameraman sandım bir an
  • 24-04-2007, 23:02:01
    #5
    lafın gelişi basın açıklaması dedim. bu bir bilgilendirme yazısıdır.

    bu ciddi bir konu espri yapmayın lütfen. mağdur insanlar va o kadar
  • 24-04-2007, 23:03:05
    #6
    Misafir
    çok resmi yazılar yazıyorsunuz hayran kaldım şirketinize.
    keşke diğer sorularımıda görmezden geleceğine cevaplasaydın bay resmii
  • 24-04-2007, 23:06:13
    #7
    bakın ben resmi şirketim demedim. sabit telefon da veririm. gizlim saklım yok. inş. yakında resmi şirket olacağız.

    ama konuyu saptırmayın. ben burda bilgilendirme yazısı yazdım. mesaj olsun diye birşeyler yazmayın.
  • 24-04-2007, 23:06:42
    #8
    Misafir
    tamam abi özür dilerim
  • 24-04-2007, 23:07:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Eğitim şart