• 30-08-2009, 13:29:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Mh Host Kullanicısıyım. ve bu gun 3 gun Hala Sunucudan Ses Soluk Yok Aranizda Bilgisi Olan Varmi ?
  • 30-08-2009, 13:31:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/turk-hosting-firm...dikkatine.html
  • 30-08-2009, 13:32:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkurler.
  • 30-08-2009, 16:40:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilip bilmeden halen şikayet konusu açıyorsunuz Allah ıslah etsin ne diyeyim Allah bizi kurtardı bu piyasadan..
    msn'den yazar gibi konu açan bilinçsiz insan okdr çokki
    ALLAH herkeze bilinçli müşteriler nasip etsin
  • 30-08-2009, 17:35:40
    #5
    ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn'den yazar gibi konu açan bilinçsiz insan okdr çokki
    ALLAH herkeze bilinçli müşteriler nasip etsin
    Amin..O kadar çok devir konusu oldu ki görmemek mümkün değil sormadan etmeden araştırmadan konu açılmaya başlandı artık
  • 30-08-2009, 17:57:41
    #6
    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilip bilmeden halen şikayet konusu açıyorsunuz Allah ıslah etsin ne diyeyim Allah bizi kurtardı bu piyasadan..
    hocam pmlerime cvp lütfen.
  • 01-09-2009, 18:50:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    RazoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Mh Host Kullanicısıyım. ve bu gun 3 gun Hala Sunucudan Ses Soluk Yok Aranizda Bilgisi Olan Varmi ?
    Dostum senin suçun değil bence,MH sana mail sistemi ile uyarı verebilirdi.Ayrıca sen MH'yi R10'dan bulduysan şikayetini burada dile getirmen bence çok doğal..
    Belki; MH bizim gibi sorunlu müşterilerinden kurtuldu ama şuna emin olalımki bizde MH'den kurtulduk..
    Konunun polemiğe dönüşmesini istemem.Eski bir MH kullanıcısı olarak içimden gelenleri söyledim.

    Gerçi transfer olduğumuz hosting firmasıda kaliteli olabilir ama günün bir bölümü kapalı..webadam'a saygılar sevgiler..
  • 01-09-2009, 23:22:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    muratsaraldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum senin suçun değil bence,MH sana mail sistemi ile uyarı verebilirdi.Ayrıca sen MH'yi R10'dan bulduysan şikayetini burada dile getirmen bence çok doğal..
    Belki; MH bizim gibi sorunlu müşterilerinden kurtuldu ama şuna emin olalımki bizde MH'den kurtulduk..
    Konunun polemiğe dönüşmesini istemem.Eski bir MH kullanıcısı olarak içimden gelenleri söyledim.
    Gerçi transfer olduğumuz hosting firmasıda kaliteli olabilir ama günün bir bölümü kapalı..webadam'a saygılar sevgiler..

    alt yapılarında güçleştirmeler var webadama güvenin.
  • 02-09-2009, 02:47:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkurlere Arkadaşlar. Akil var Mantik var Benim Hem Numaram Hem Eposta Adresim var Bu Adamlarda Atsinlar Bi Mail mesaj Arasinlar Nasil biş Bu Devrediliyor ben R10.Net den Öğreniyorum... R10 Mh nin Haber Kaynağimi ? Allah Akıl Versin Ki Bana MH den Host Almişim. Sizin Gibilerin Diline Düşmüşüm.. TÜŞÜKKURLER.

    +
    Aktif Olarak Forum'a Girmiyorum Nerden Bilebilirim Mh nin Devir Edildiğini...