RazoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Mh Host Kullanicısıyım. ve bu gun 3 gun Hala Sunucudan Ses Soluk Yok Aranizda Bilgisi Olan Varmi ?
Dostum senin suçun değil bence,MH sana mail sistemi ile uyarı verebilirdi.Ayrıca sen MH'yi R10'dan bulduysan şikayetini burada dile getirmen bence çok doğal..
Belki; MH bizim gibi sorunlu müşterilerinden kurtuldu ama şuna emin olalımki bizde MH'den kurtulduk..
Konunun polemiğe dönüşmesini istemem.Eski bir MH kullanıcısı olarak içimden gelenleri söyledim.

Gerçi transfer olduğumuz hosting firmasıda kaliteli olabilir ama günün bir bölümü kapalı..webadam'a saygılar sevgiler..