• 21-05-2022, 10:44:52
    2-3 ay öncesine kadar kendilerinden sunucu hizmeti alıyordum, son zamanlar da sunucular çok ciddi anlamda kasmalar oluyordu. Discord dan sormuştum ancak çok verimli bir cevap alamayınca bundan rahatsız olup allahtan başka bir firmaya geçiş yapmıştım.
    Geçmiş olsun arkadaşlar.
  • 21-05-2022, 16:07:04
    Konu başlığı editlenmeli. 7. Güne girildi Cpanel'i aktif ettiler fakat halen yedekler yüklenecek.
  • 21-05-2022, 20:59:14
    8 adet şikayet konusu var, belirli belirsiz cevap verilmiş afaki şekilde net bir durum yok bunların darbesini yiyen kişilerden bende varım neyseki kurtuld farkli firmaya geçtim, ancak Saygıdeğer R10 yönetimi hala bir yaptırım ceza vs uygulamamış tabiki adamı yargılamanızı beklemiyorum ancak daha neyi bekliyorsunuz onca insan mağdur edilmişken iadeler vs olmamışken bu adam buradan satış yapıyor birde pişkin pişkin suçu yokmuş gibi kalkıp foto atıyor ekipten bahsediyor 1 haftadir koca DC kurar yedek atardım allah hakkımızda hayırlısını versin herkese geçmiş olsun devam edecekler bir kez daha düsünsün
  • 21-05-2022, 21:06:11
    Haklısın hocam nedense bir ceza gelmiyor, demekki herkesin yaptığı yanına kâr kalıyor
  • 21-05-2022, 23:06:10
    1 haftada Cpanel'i zor verdiler. Daha yedekleri yükleyecekler. Ölme eşeğim ölme. Ama fatura günü gelince tak diye istemeyi bilirler. Bu kapalı kalan süreler için ne olacağından bile bahsetmiyorlar. Kendi hatalarının suçunu biz çekiyoruz.
  • 21-05-2022, 23:11:13
    @SrkN;hocam yardımcı olur musunuz.
  • 22-05-2022, 13:21:19
    Adamlar galiba kesinti olan günler için bile ek süre vermiyormuş. Soran kişilerin sorularına alakasız cevaplar veriyorlar. Kendi hatalarını müşterilere yüklüyorlar galiba.
  • 23-05-2022, 19:52:47
    kaç gün oldu yahu ? Unuttum (!)
  • 23-05-2022, 22:57:57
    Dostum benim bu olay sonrası o kadar insanın mağdur olması ve bir ceza gelmemesi benim bu ortama olan inancımı zayıflattı, @Admin;dahil herkes göz yumdu buna, kendi başının çaresine bakmalısın maalesef, başka bi yerden hizmet al yoluna devam et bence