2-3 ay öncesine kadar kendilerinden sunucu hizmeti alıyordum, son zamanlar da sunucular çok ciddi anlamda kasmalar oluyordu. Discord dan sormuştum ancak çok verimli bir cevap alamayınca bundan rahatsız olup allahtan başka bir firmaya geçiş yapmıştım.
Geçmiş olsun arkadaşlar.
Kayizer 9 Sattir Yok !
111
●14.482
- 21-05-2022, 20:59:148 adet şikayet konusu var, belirli belirsiz cevap verilmiş afaki şekilde net bir durum yok bunların darbesini yiyen kişilerden bende varım neyseki kurtuld farkli firmaya geçtim, ancak Saygıdeğer R10 yönetimi hala bir yaptırım ceza vs uygulamamış tabiki adamı yargılamanızı beklemiyorum ancak daha neyi bekliyorsunuz onca insan mağdur edilmişken iadeler vs olmamışken bu adam buradan satış yapıyor birde pişkin pişkin suçu yokmuş gibi kalkıp foto atıyor ekipten bahsediyor 1 haftadir koca DC kurar yedek atardım allah hakkımızda hayırlısını versin herkese geçmiş olsun devam edecekler bir kez daha düsünsün