Dostum benim bu olay sonrası o kadar insanın mağdur olması ve bir ceza gelmemesi benim bu ortama olan inancımı zayıflattı,
@Admin;dahil herkes göz yumdu buna, kendi başının çaresine bakmalısın maalesef, başka bi yerden hizmet al yoluna devam et bence