1 haftada Cpanel'i zor verdiler. Daha yedekleri yükleyecekler. Ölme eşeğim ölme. Ama fatura günü gelince tak diye istemeyi bilirler. Bu kapalı kalan süreler için ne olacağından bile bahsetmiyorlar. Kendi hatalarının suçunu biz çekiyoruz.