Natro'dan hosting alacak arkadaşlara kesinlikle ve kesinlikle natro önermiyorum.
İsim yapmış bir firmanın hostingleri bu kadar rezalet olamaz. Zaten satıldıktan sonra iyice rezalet olmaya başladı. Bence sektörün yüz karasıdır Natro. Bu kadar kötü hiç bir firmada rastlamadım.
Hem Natrodan gelen işlemleri yapmıyorum (kırk yılda bir, oda pişman ediyor). O derece cacık bir yer.
Odeaweb Cenuta veya Çoğu insanın kullandığı diğer firmaları tercih edin ama "Kesinlikle bu firmaya bulaşmayın"
Natro Host yerine Tost satsın daha çok memnun eder.
Natro Pişmanlıktır -
36
●3.144
- 08-04-2022, 21:18:24
- 08-04-2022, 21:20:17Bazen müşterilerimizin sitesinde hatalar oluşuyor sırf bu natro yüzünden. CPU tavan yapıyor sebebsiz yere, SSL desen hak götüre parayla. Herşeyin parayla işledigi destegin 0 oldugu sadece adı olan firmadır natro.
- 08-04-2022, 21:20:51hem de büyük pişmanlıkTahsinCetinkaya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 08-04-2022, 21:22:06Bomboş sitede, daha içerik bile girilmemş blog sitesinde ayar kaydet deyince CPU tavan yapıyor. SSL desteği ve diğer bedava şeylerde verilmiyor. Herşey parayla.Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde destek talebi açıyoruz bir gün sonra yanot geliyor
- 08-04-2022, 21:22:54Turhost satılmadan önce gerçekten güzeldi ama satıldıktan sonra oda iyice bozdu..anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2022, 21:22:59TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıldan fazladır domainlerim orada üstad, Allah var hiç bir sorun yaşamadım ama host konusunda haklısınız rezalet bir defa kullandım bir daha yakınından geçmedim.