Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen müşterilerimizin sitesinde hatalar oluşuyor sırf bu natro yüzünden. CPU tavan yapıyor sebebsiz yere, SSL desen hak götüre parayla. Herşeyin parayla işledigi destegin 0 oldugu sadece adı olan firmadır natro.
Bomboş sitede, daha içerik bile girilmemş blog sitesinde ayar kaydet deyince CPU tavan yapıyor. SSL desteği ve diğer bedava şeylerde verilmiyor. Herşey parayla.
Birde destek talebi açıyoruz bir gün sonra yanot geliyor