Natro'dan hosting alacak arkadaşlara kesinlikle ve kesinlikle natro önermiyorum.
İsim yapmış bir firmanın hostingleri bu kadar rezalet olamaz. Zaten satıldıktan sonra iyice rezalet olmaya başladı. Bence sektörün yüz karasıdır Natro. Bu kadar kötü hiç bir firmada rastlamadım.
Hem Natrodan gelen işlemleri yapmıyorum (kırk yılda bir, oda pişman ediyor). O derece cacık bir yer.
Odeaweb Cenuta veya Çoğu insanın kullandığı diğer firmaları tercih edin ama "Kesinlikle bu firmaya bulaşmayın"

Natro Host yerine Tost satsın daha çok memnun eder.