• 12-02-2007, 07:53:37
    #46
    isimizbu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuların forum'a taşınması çok yanlış.Sıfır sunucu değildir ve 7 gün ödemesi gecikmiş olan sunucuya yapilacak hiçbir işlem yoktur.

    Sorularınızın cevapları ve gerekli bilgiler müşterimize verilmiştir.Kendileride datacenter ile birebir iletişime geçmiştir.

    Saygılar

    Emre KOSİF
    Bende bu ticaret mantığını anlamıyorum.
    Müşteri senin ekmek kapındır.
    Size nasıl bir ticaret öğrettiler ki; Müşteri yi mağdur et.
    Yaşınız genç sanırım. Ama size bundan sonrası için tavsiyem, (Bir Kayseri' li olarak) Para kaybet, pul kaybet, aklını kaybet, fikrini kaybet, bilgini kaybet ama Müşteri ve güvenini kaybetme dostum.
    Çocukluktan beri esnaflık yaparım. 7 gün dediğin nedir ki; adamın ekmek kapısı o sunucu sana da ona da yazık olmuş.
  • 12-02-2007, 12:35:06
    #47
    Ekmek kapınızın (işyerinizin) 7 gün kapalı olduğunu düşünün...

    Bu cümle bazı şeyleri anlamaya yeterli olacaktır sanırım?
  • 09-04-2007, 15:37:08
    #48
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Konu kapatılmıştır yazısı göremiyorum. Böyle bir ricada bulunmak doğrumu onuda bilmiyorum
  • 09-04-2007, 17:25:38
    #49
    Üyeliği durduruldu
    cash72 arkadasım valla okudum bes sayfanın hepsini valla sabırlı erdemli bi insanmıssin Sabrın sonu selamettir sende varmıssın sonuna
  • 14-04-2007, 21:36:35
    #50
    hala bir sunucum teslim edilmedi ve halada pasaı iade gelmedi
  • 16-04-2007, 05:04:04
    #51
    cash72 tüm postları okudum hocam

    40 gün ne demek ya sen 40 gün bekliyorsun ya sorun sende veya başka bişey var kim beklerki 40 gün

    artı sunucun daha teslim edilmedi ise bu firmadan daha ne bekliyorsunki bırak başka yerden al sunucu yermi yok başka ? var cok rh.com.tr ni.net.tr saglam şirket ikiside

    ödeme konusuda kesin al

    bu arada gecmiş olsun
  • 16-04-2007, 08:48:05
    #52
    DataTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cash72 tüm postları okudum hocam

    40 gün ne demek ya sen 40 gün bekliyorsun ya sorun sende veya başka bişey var kim beklerki 40 gün

    artı sunucun daha teslim edilmedi ise bu firmadan daha ne bekliyorsunki bırak başka yerden al sunucu yermi yok başka ? var cok rh.com.tr ni.net.tr saglam şirket ikiside

    ödeme konusuda kesin al

    bu arada gecmiş olsun
    Arkadaşımız deik güvendik elbette işlerimizin aksamasın diye sunucumuzu başka yerden aldık.Benimki sadece uyarı işimizbu nun işi hakkında
  • 16-04-2007, 12:42:56
    #53
    cash72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımız deik güvendik elbette işlerimizin aksamasın diye sunucumuzu başka yerden aldık.Benimki sadece uyarı işimizbu nun işi hakkında

    hocam iş başka arkadaşlık başka bunu mıh gibi aklına yazmalısın
  • 17-04-2007, 01:04:31
    #54
    Üyeliği durduruldu
    evet katılıyorum iş başka arkadaşlık başka sen harbiden çok sabırlı çıkmışsın 4 gün değilki bu 40 gün ya ne diim Allah kolaylık versin kardeşim bu arada ( Niye Kimse suçunu kabullenmiyor haksızsan haksızsındır ) Karışık işler ))