isimizbu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuların forum'a taşınması çok yanlış.Sıfır sunucu değildir ve 7 gün ödemesi gecikmiş olan sunucuya yapilacak hiçbir işlem yoktur.

Sorularınızın cevapları ve gerekli bilgiler müşterimize verilmiştir.Kendileride datacenter ile birebir iletişime geçmiştir.

Saygılar

Emre KOSİF
Bende bu ticaret mantığını anlamıyorum.
Müşteri senin ekmek kapındır.
Size nasıl bir ticaret öğrettiler ki; Müşteri yi mağdur et.
Yaşınız genç sanırım. Ama size bundan sonrası için tavsiyem, (Bir Kayseri' li olarak) Para kaybet, pul kaybet, aklını kaybet, fikrini kaybet, bilgini kaybet ama Müşteri ve güvenini kaybetme dostum.
Çocukluktan beri esnaflık yaparım. 7 gün dediğin nedir ki; adamın ekmek kapısı o sunucu sana da ona da yazık olmuş.