• 08-02-2009, 12:38:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    KlavyeHosting'den Sorun Yaşayanlar var mı Arkadaşlar Host Yok Sanki Acayip yavaş ve Devamlı Hata verip Duruyor ?
  • 08-02-2009, 12:39:41
    #2
    sunucu değişikliği varmış ondan olabilir sanırım bendede ara ara gitmeler yaşanıyor
  • 08-02-2009, 12:39:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    klavyehosting kaliteli yerdir nasıl yavaşlama oluyor ki size açıklama yapacaktır hosting firmanız burda uyeydi zaten.
  • 08-02-2009, 12:39:27
    #4
    KlavyeHosting hız konusunda bı sorun yaşamadım..fakat hergun atmasa en az 2 kere supsend atıyordu sitelere sebebide sunucu yormayı gösteriyordu iletişime geçip açıtıyordum ertesi gün tekrar supsend..
  • 08-02-2009, 12:42:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    LiveDjMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KlavyeHosting'den Sorun Yaşayanlar var mı Arkadaşlar Host Yok Sanki Acayip yavaş ve Devamlı Hata verip Duruyor ?
    sorun yaşayan sitenizi belirtirseniz kontrol edebilirim.

    Server değişikliği yapıldı sisteme kayıtlı tüm müşterilerimize mail iletildi. Bu konuda bilginiz olması gerek.?
  • 08-02-2009, 12:44:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun yaşayan sitenizi belirtirseniz kontrol edebilirim.
    Server değişikliği yapıldı sisteme kayıtlı tüm müşterilerimize mail iletildi. Bu konuda bilginiz olması gerek.?

    Ben Pek Anlamam Resellerim Mevcut Ama Sizde Nameserver Soracağım Msn'de Görevli Kimse yok ilgilenir misiniz gmail83.
  • 08-02-2009, 12:47:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    destek@klavyehosting.com Adresi açık Değil Msn'den İletişime geçemiyorum
  • 08-02-2009, 12:48:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    LiveDjMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Pek Anlamam Resellerim Mevcut Ama Sizde Nameserver Soracağım Msn'de Görevli Kimse yok ilgilenir misiniz gmail83.
    msn açık değil ticket yolu ile bizimle iletişime geçin veya site adınızı iletirseniz kontrol edebilirim.?
  • 08-02-2009, 12:49:45
    #9
    Ben çok memnunum hatta bir kaç arkadaşımda tavsiyem üzerine kullanmaya başladı onlarda çok memnun, kalitenin artması için sunucularını Almanya merkezli datacenterlara taşıdılar ve şu an sorun yok hızda eskisine göre artmış durumda, dediğim gibi ben çok memnunum ve herkese tavsiye ederim.

    Ayrıca msn destek demişsiniz, profesyonel bir firmanın msn destek vermesi pek hoş değil zaten, ben şahsen ticket kullanılmasından yanayım.