• 08-02-2009, 12:53:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sjsero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çok memnunum hatta bir kaç arkadaşımda tavsiyem üzerine kullanmaya başladı onlarda çok memnun, kalitenin artması için sunucularını Almanya merkezli datacenterlara taşıdılar ve şu an sorun yok hızda eskisine göre artmış durumda, dediğim gibi ben çok memnunum ve herkese tavsiye ederim.
    Ayrıca msn destek demişsiniz, profesyonel bir firmanın msn destek vermesi pek hoş değil zaten, ben şahsen ticket kullanılmasından yanayım.

    Anladım İletişime Geçtim Buradan Şuan Bakalım.. Ara Sıra Siteler Gidiyordu Bende Birde Almanyadaki Arkadaşım Site yok Diyor Ben Buradan Aynı Anda girebiliyorum Acaba Neden Olabilir ?
  • 08-02-2009, 12:56:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    LiveDjMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım İletişime Geçtim Buradan Şuan Bakalım.. Ara Sıra Siteler Gidiyordu Bende Birde Almanyadaki Arkadaşım Site yok Diyor Ben Buradan Aynı Anda girebiliyorum Acaba Neden Olabilir ?
    şuan bazı ayarlamalar yapılıyor ara ara kesinti olabilir. sistem tam olarak conf. edilmedi ufak tefek ayarlamalar yapılıyor şuanda
  • 08-02-2009, 12:59:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan bazı ayarlamalar yapılıyor ara ara kesinti olabilir. sistem tam olarak conf. edilmedi ufak tefek ayarlamalar yapılıyor şuanda
    Peki İlginiz için Teşekkür Ediyorum Moderatör'e konuyu Bildiriyorum KONU KAPANABİLİR..
  • 08-02-2009, 13:03:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler bir sorun olur ise ticket veya telefon ile bizimle iletişime geçiniz.
  • 08-02-2009, 13:10:20
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gece 3 de ticket açıyorum cevap alıyorum
    Msn de pek olamıyorlar.
    En iyisi ticket