Ben çok memnunum hatta bir kaç arkadaşımda tavsiyem üzerine kullanmaya başladı onlarda çok memnun, kalitenin artması için sunucularını Almanya merkezli datacenterlara taşıdılar ve şu an sorun yok hızda eskisine göre artmış durumda, dediğim gibi ben çok memnunum ve herkese tavsiye ederim.
Ayrıca msn destek demişsiniz, profesyonel bir firmanın msn destek vermesi pek hoş değil zaten, ben şahsen ticket kullanılmasından yanayım.
Anladım İletişime Geçtim Buradan Şuan Bakalım.. Ara Sıra Siteler Gidiyordu Bende Birde Almanyadaki Arkadaşım Site yok Diyor Ben Buradan Aynı Anda girebiliyorum Acaba Neden Olabilir ?