• 31-01-2009, 14:44:35
    #1
    s.a arkadaşlar dtsbilişimin adiliğinden bahsedecem yani ahmet bey den ahmet beyin adiliğinden yani şimdi arkadaşlar ben 4 tane domain aldım ücretlerini yatırdım kendilerine 1 aylık vps ücretini yatıracaktım vps almıştım kendilerinden vps ücretini yatırmadığım için ücretleri yatırılmış domainleri satmaya kalktı buyrun işte dtsbilişimin adiliği yorumlarınızı bekliyorum yorumsuz bırakmayın burayı...
  • 31-01-2009, 14:53:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu devirde kanıtsız iddaada bulunanlara hiç inanasım gelmiyor. Var mı kanıt ?
  • 31-01-2009, 14:54:17
    #3
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devirde kanıtsız iddaada bulunanlara hiç inanasım gelmiyor. Var mı kanıt ?
    Kanıtım Allahın Huzurunda Yemin Ediyorum
  • 31-01-2009, 16:23:43
    #4
    Kanıtım Allah huzurunda

    O zaman burada şikayet konularından geçilmez.
  • 31-01-2009, 18:45:17
    #5
    merhabalar DataTurkiyeye sakın ama sakın vps satmayın benden size tavsiye
    carsamba 150 ödicem der cuma 60 der ödeyemedim haftaya 200 der öbür hafta 10 TL atar domainlerine el koymamamın nedenide kendisi msnde vps ücretini yatırmayacagını solemiş ve tüm serverların hacklenemesse adam olmadıgını solemiştir. hacklemesini bekliyoruz...

    domainlerini sattım..
  • 31-01-2009, 18:51:52
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Birde konu açmışsın yazık!!! kendi ayıbınızı görmüyorsunuz başkalarına atıyorsunuz sucu kendi sucunuzu örtpas etmek için
  • 31-01-2009, 18:53:40
    #7
    Bugün, 18:45:17
    Dities Offline
    Bugün, 18:51:52
    Ayal61 Online

  • 31-01-2009, 19:09:08
    #8
    Merhaba,

    Öncelikle ücretini ödememesi sebebi ile vps 'i kapatabilirsin. Ödeme sorunlarından dolayı yasal haklarını da kullanabilirsin. Örneğin faturadan dolayı icraya verirsin ondan sonra o uğraşsın. Hem bedeli tahsil ederler hem de avukatlık ücreti vs.

    Ancak hiç bir şart altında onun tescil ettiği bir domaini sen satamazsın. Ona ağit bir şeyi icra yolu ile el koyabilirsin.

    Ben şimdi bu şahsın yerine olsam sana okkalı bir dava açarım. Domain nedir bilmiyorum ama hemen satıldı ise muhakkak güzel bir şey olması lazım.

    Şahsen giderim notere. Yazı örnekleri loglarla birlikte. Şu tarihte aldım derim. Borcumu ekonomik krizden ödeyemedim. Ancak bu kişi hiç bir hakkı olmamasına ramen domainimi satmış derim. Ben bu domain için görüşüyordum derim. bunun fiyatı 1.000.000$ benim için. zararımın giderilmesi için açarım davayı.

    Bunun sonucunda olacak işlem. hemen size mahkemeden hangi hakla sattınız derler. Yasal bir belgeniz varmı çıkarttınız mı ? mahkeme onayı olmadan nasıl satarsın. sen ica dairesimisin derler.

    Hem büyük bir tazminat ödettirirler ki ödeyemezsin büyük ihtimalle. Neyin varsa el koyarlar.

    sen de 60 ytl - 100 ytl için başına olmadık iş almış olursun.

    Bence bir an önce arayı bul derim.



    Dities adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar DataTurkiyeye sakın ama sakın vps satmayın benden size tavsiye
    carsamba 150 ödicem der cuma 60 der ödeyemedim haftaya 200 der öbür hafta 10 TL atar domainlerine el koymamamın nedenide kendisi msnde vps ücretini yatırmayacagını solemiş ve tüm serverların hacklenemesse adam olmadıgını solemiştir. hacklemesini bekliyoruz...
    domainlerini sattım..
  • 31-01-2009, 19:12:36
    #9
    Vps hizmetini kullandıda parasınımı ödemedi arkadaş anlayamadım ?