• 01-02-2009, 01:15:59
    #19
    DataTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Hayırlı Olsun Okkalı 1 Dava Açıyorum Bakalım Sonuç Neyi Gösterecek Ücreti Yatırılmış Dekontları Elimizde Olan Domainleri Satmak Nasıl Oluyormuş Göreliim r10 Ailesine Teşekkür Ediyorum...
    Siz şimdi bunu dediniz ya ? siz simdi böyle saçmaladınız ya ben size yarından tez dava acıyorumbakalım eymi yaman beymi..

    Arkadaşlar olay tamamiyle şöyledir kendisi DTS Bilişim VPSsini yaklaşık 2 aydır sömürmekte olup firmaya sürekli yalan soylemekte örnek bizden domain tescil ediyor onun ücreti hemen yatıyor vps diyoruz haftaya 200 diyor tamam eyv. diyoruz haftaya geciyor söz erkek sozu 250 diyor hatta bu rakam bi ara 400-500 e kadar cıktı herneyse günler haftalar geçti cuma gunu soz dedi tamam dedik herzamanki gibi sonra 3-5 gün hiç cevap alamadık bigun kendi geldi makinem suspend yemiş acın dedi sistem otomatik ödeme gelmeyince biz onaylamadan suspend atıyor dedik ödeme yaparsanız acarız anca tamam haftaya soz 250 dedi üstelik ondan once 500 demesine ragmen her neyse müşteri haklıdır dedik actık kullandı persembe akşamı ben kendisine artık güvenmedigim icin dalga mahsadında sordum yarın geliyomu ücret geliyor dedi tamam dedik yine gelmedi sorduk gelmicekmi diye 10 TL attım digerlerinide az az tamamlıcaz artık dedi yok böyle bişey herneyse tamam dedik 10 TL de gelmemiş bakmıstım dedim kendisine biraz dürüst olun sözünüzde durun kendisi haklıymış gibi davrandı ters ters cevap verdi bende siliyorum vpsnizi adam gibi konusana kadarda domainlerinize el koyuyorum dedim koyamazsın filan dedi ödemeni yap suspendları acarız dedim bu sefer tehditler geldi tüm serverlarını hackleyecegim gibisinden yok hacklerken video cekecegim rezil edecegim gibisinden eger hackleyemessen TOPsun deyip engelledim bir baktım buraya konu acmış hiç yüz yok bu tip insanlarda nasıl bi karakterki anlamış degilim eger cidden sorununuz varsa ofise gelin istanbulda adres sitemizde yazıyor gelin cayımızı için mahkemeye vereceksenizde gelin logları vs verim makineden ama böyle kolpa kolpa 3-5 kişiyi kendinize cekip şaçmalamayın ya rica ediyorum bi tane log koy ...tüm loglar kayıtlıdır her serverda girisi cıkısı hem msnde konusmaları hemde ödeme logları herşey kayıtlıdır eger incelemek isteyenler olsursa msnden verebilirim olayın aslı bu özeti kadarıyla ben yarın loglarla gidicem hiç ugrasasım yok ama madem siz vermişsiniz biz vermessek dokunur !

    saygılarımla..
  • 01-02-2009, 01:33:03
    #20
    Dities adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz şimdi bunu dediniz ya ? siz simdi böyle saçmaladınız ya ben size yarından tez dava acıyorumbakalım eymi yaman beymi..
    Arkadaşlar olay tamamiyle şöyledir kendisi DTS Bilişim VPSsini yaklaşık 2 aydır sömürmekte olup firmaya sürekli yalan soylemekte örnek bizden domain tescil ediyor onun ücreti hemen yatıyor vps diyoruz haftaya 200 diyor tamam eyv. diyoruz haftaya geciyor söz erkek sozu 250 diyor hatta bu rakam bi ara 400-500 e kadar cıktı herneyse günler haftalar geçti cuma gunu soz dedi tamam dedik herzamanki gibi sonra 3-5 gün hiç cevap alamadık bigun kendi geldi makinem suspend yemiş acın dedi sistem otomatik ödeme gelmeyince biz onaylamadan suspend atıyor dedik ödeme yaparsanız acarız anca tamam haftaya soz 250 dedi üstelik ondan once 500 demesine ragmen her neyse müşteri haklıdır dedik actık kullandı persembe akşamı ben kendisine artık güvenmedigim icin dalga mahsadında sordum yarın geliyomu ücret geliyor dedi tamam dedik yine gelmedi sorduk gelmicekmi diye 10 TL attım digerlerinide az az tamamlıcaz artık dedi yok böyle bişey herneyse tamam dedik 10 TL de gelmemiş bakmıstım dedim kendisine biraz dürüst olun sözünüzde durun kendisi haklıymış gibi davrandı ters ters cevap verdi bende siliyorum vpsnizi adam gibi konusana kadarda domainlerinize el koyuyorum dedim koyamazsın filan dedi ödemeni yap suspendları acarız dedim bu sefer tehditler geldi tüm serverlarını hackleyecegim gibisinden yok hacklerken video cekecegim rezil edecegim gibisinden eger hackleyemessen TOPsun deyip engelledim bir baktım buraya konu acmış hiç yüz yok bu tip insanlarda nasıl bi karakterki anlamış degilim eger cidden sorununuz varsa ofise gelin istanbulda adres sitemizde yazıyor gelin cayımızı için mahkemeye vereceksenizde gelin logları vs verim makineden ama böyle kolpa kolpa 3-5 kişiyi kendinize cekip şaçmalamayın ya rica ediyorum bi tane log koy ...tüm loglar kayıtlıdır her serverda girisi cıkısı hem msnde konusmaları hemde ödeme logları herşey kayıtlıdır eger incelemek isteyenler olsursa msnden verebilirim olayın aslı bu özeti kadarıyla ben yarın loglarla gidicem hiç ugrasasım yok ama madem siz vermişsiniz biz vermessek dokunur !
    saygılarımla..
    Kardeş Ben Makinayı Kullanmadığım Zamanda Açıkmış Kendin Söyledin Makina Suspent Felanda Yemedi İyi Sallıyon Varya 2. de Zaten 4 Tane Domain Sattın Geçen Sefer Yatırmadığım İçin Ücretlerini Sesim Çıkmadı ama dataturkiye.net Domainin Yatırmıştım Hatırlarsan 110 YTL Göndermiştim ve ve whmcs tasarım kurdun Temada Çalıntı Çıktı Onunda Sayfalarını Yapmadın Sonrada Benden Para İstedin e Kardeşim İşini Tam Yapki Bizde Yardımcı Olalım Senin VPS nin Kirası 65 YTL Ben Sana 110 YTL Göndermişim Benim Derdim Ne Sen Tasarımı Yapamıyorsan Birde Utanmadan Gelmiş Burda Konuşuyorsun Şimdi VPS yi Kullandığım 1 Hafta Olmadı Gelmiş Bana Diyorsunki 1 Aylık vps kirasını ver ben 1 Ay mı Kullandımki vps Kirasını Vereyim Birde Ücretlerini Yatırmış Olduğum Domainleri Satmışsın Yarın Teslim Edecekmişsin Sen Sadece Domainleri Teslim Etmiyorsun Haberin Olsun Sonra Bana Şirketini Teslim Etme
  • 01-02-2009, 01:43:58
    #21
    Dities adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz şimdi bunu dediniz ya ? siz simdi böyle saçmaladınız ya ben size yarından tez dava acıyorumbakalım eymi yaman beymi..
    Arkadaşlar olay tamamiyle şöyledir kendisi DTS Bilişim VPSsini yaklaşık 2 aydır sömürmekte olup firmaya sürekli yalan soylemekte örnek bizden domain tescil ediyor onun ücreti hemen yatıyor vps diyoruz haftaya 200 diyor tamam eyv. diyoruz haftaya geciyor söz erkek sozu 250 diyor hatta bu rakam bi ara 400-500 e kadar cıktı herneyse günler haftalar geçti cuma gunu soz dedi tamam dedik herzamanki gibi sonra 3-5 gün hiç cevap alamadık bigun kendi geldi makinem suspend yemiş acın dedi sistem otomatik ödeme gelmeyince biz onaylamadan suspend atıyor dedik ödeme yaparsanız acarız anca tamam haftaya soz 250 dedi üstelik ondan once 500 demesine ragmen her neyse müşteri haklıdır dedik actık kullandı persembe akşamı ben kendisine artık güvenmedigim icin dalga mahsadında sordum yarın geliyomu ücret geliyor dedi tamam dedik yine gelmedi sorduk gelmicekmi diye 10 TL attım digerlerinide az az tamamlıcaz artık dedi yok böyle bişey herneyse tamam dedik 10 TL de gelmemiş bakmıstım dedim kendisine biraz dürüst olun sözünüzde durun kendisi haklıymış gibi davrandı ters ters cevap verdi bende siliyorum vpsnizi adam gibi konusana kadarda domainlerinize el koyuyorum dedim koyamazsın filan dedi ödemeni yap suspendları acarız dedim bu sefer tehditler geldi tüm serverlarını hackleyecegim gibisinden yok hacklerken video cekecegim rezil edecegim gibisinden eger hackleyemessen TOPsun deyip engelledim bir baktım buraya konu acmış hiç yüz yok bu tip insanlarda nasıl bi karakterki anlamış degilim eger cidden sorununuz varsa ofise gelin istanbulda adres sitemizde yazıyor gelin cayımızı için mahkemeye vereceksenizde gelin logları vs verim makineden ama böyle kolpa kolpa 3-5 kişiyi kendinize cekip şaçmalamayın ya rica ediyorum bi tane log koy ...tüm loglar kayıtlıdır her serverda girisi cıkısı hem msnde konusmaları hemde ödeme logları herşey kayıtlıdır eger incelemek isteyenler olsursa msnden verebilirim olayın aslı bu özeti kadarıyla ben yarın loglarla gidicem hiç ugrasasım yok ama madem siz vermişsiniz biz vermessek dokunur !
    saygılarımla..


    10 TL de Gelmemiş He Tamam Sizin Kendi Kendinizden Haberiniz Yok
  • 01-02-2009, 01:45:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    " ama böyle kolpa kolpa 3-5 kişiyi kendinize cekip şaçmalamayın "

    Şahısı tanımıyorum fakat sizin rezilliklerinizi biliyoruz.
    Ne hakla bize yukarıdaki cümleyi söylüyorsunuz ?
  • 01-02-2009, 01:48:58
    #23
    DataTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş Ben Makinayı Kullanmadığım Zamanda Açıkmış Kendin Söyledin Makina Suspent Felanda Yemedi İyi Sallıyon Varya 2. de Zaten 4 Tane Domain Sattın Geçen Sefer Yatırmadığım İçin Ücretlerini Sesim Çıkmadı ama dataturkiye.net Domainin Yatırmıştım Hatırlarsan 110 YTL Göndermiştim ve ve whmcs tasarım kurdun Temada Çalıntı Çıktı Onunda Sayfalarını Yapmadın Sonrada Benden Para İstedin e Kardeşim İşini Tam Yapki Bizde Yardımcı Olalım Senin VPS nin Kirası 65 YTL Ben Sana 110 YTL Göndermişim Benim Derdim Ne Sen Tasarımı Yapamıyorsan Birde Utanmadan Gelmiş Burda Konuşuyorsun Şimdi VPS yi Kullandığım 1 Hafta Olmadı Gelmiş Bana Diyorsunki 1 Aylık vps kirasını ver ben 1 Ay mı Kullandımki vps Kirasını Vereyim Birde Ücretlerini Yatırmış Olduğum Domainleri Satmışsın Yarın Teslim Edecekmişsin Sen Sadece Domainleri Teslim Etmiyorsun Haberin Olsun Sonra Bana Şirketini Teslim Etme
    1 suspent degil suspend
    2 110 attın oda ilk aldıgında 65 vps 15 domain whmcs aylıgı 20 aldık 110 ediyor daha fazla ettigi halde.
    3 Şikeyetin varsa mahkemeye ver loglarıda ver herkez gorsun
    4 sallagım filan yok loglar elimde isteyen eklesin verim cocuk gibi herseyi konu acmam ben sizin gibi.
    5 mahkeme acmazsanız biz acıcaz..

    saygılarımla
  • 01-02-2009, 01:50:26
    #24
    DataTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 TL de Gelmemiş He Tamam Sizin Kendi Kendinizden Haberiniz Yok
    Dekont atarmısın herkez gorsun rezilligini
  • 01-02-2009, 01:51:58
    #25
    AddicTTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " ama böyle kolpa kolpa 3-5 kişiyi kendinize cekip şaçmalamayın "
    Şahısı tanımıyorum fakat sizin rezilliklerinizi biliyoruz.
    Ne hakla bize yukarıdaki cümleyi söylüyorsunuz ?
    Neden üstünüze alındınız ? hayırdır ?
  • 01-02-2009, 01:53:45
    #26
    Dities adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 suspent degil suspend
    2 110 attın oda ilk aldıgında 65 vps 15 domain whmcs aylıgı 20 aldık 110 ediyor daha fazla ettigi halde.
    3 Şikeyetin varsa mahkemeye ver loglarıda ver herkez gorsun
    4 sallagım filan yok loglar elimde isteyen eklesin verim cocuk gibi herseyi konu acmam ben sizin gibi.
    5 mahkeme acmazsanız biz acıcaz..
    saygılarımla
    1.Matematiğin Yok Heralde İyi Hesapla Kaç Ettiğini 110 YTL yi Geçiyormu Orası
    2. Suspend Attığının Delilini Koy Buraya
    3.Whmcs Lisansı Almıştın Madem 1 Aydır 1 Siteyi Niye Yapamadın ve Şimdi Tema Niye Çalıntı Çıktı LineBilşimin Teması ?

    Logmu İstiyon Msn de Küfrettiğinin Loglarınımı İstiyon 1 Tane Konu Var Bak Açmışım Görürsün Logu.
  • 01-02-2009, 01:56:11
    #27
    Dities adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dekont atarmısın herkez gorsun rezilligini
    Demek Yatmamış He Şimdi Gösteririm Yatmışmı Yatmamışmı Rezillik Değil Delil