Konu
Dtsbilişimin adiliği
31-01-2009, 18:51:52
#6
AyaL61
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Birde konu açmışsın yazık!!! kendi ayıbınızı görmüyorsunuz başkalarına atıyorsunuz sucu kendi sucunuzu örtpas etmek için