Redore ile ilgili bir problem.
17
●1.313
- 19-10-2008, 23:08:05Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı. Radore Hosting'de bir tane sunucumuz var. Sadece tek site için alındı, fakat siteye giren ziyaretçiler (bende rastladım) internet explorer 'da gezinirken çok sık sayfa görüntülenemiyor hatası alıyorlar. Sitede gezerken bir sayfaya girmek istediğinde bağlanıyor dedikten sonra sayfa açılmıyor, sunucuyla bağlantı kesiliyor. Redore ile sorunla ilgili yazıştık fakat sorun olmadığını söylüyorlar ve yapacak bir şey yok diyorlar. Bu sorun Firefox 'da yok sadece internet explorer'da var.. Burada redore 'den sunucusu olan çok kişi vardır eminim.. Sizlerde de böyle bir problem oluyor mu? Zor durumda kalıyoruz ama çözümede kavuşturamıyoruz...
- 19-10-2008, 23:29:45İşletim sisteminiz ve server yazılımı olarak kullandığınız yazılım nedir?
- 20-10-2008, 00:12:22Byirfan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır dns ile ilgili bir problem değil.. - 20-10-2008, 00:19:50Kaç mbit hattınız var? Hattınız yetersiz geliyor olabilir.
Apache konfigurasyonlarını optimize ettiniz mi? - 20-10-2008, 00:58:33Explorer'iniz versionu kaç acaba? Sakıncası yoksa site adresi verirseniz bizde test etmek için girebiliriz. Ayrıca bazen bende ie ile gezerken bazı sayfalar görüntüneleniyor, o zaman firefox ile deniyorum açılıyor. ie sürüm ile alakalı bir durum olabilir mi?
- 20-10-2008, 01:13:53Bir çok versiyon ile giriliyor.. Siteye giren ziyaretçilerden geliyor bu şikayet.. Yani ie7 'de vardır ie6 'da.Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle