• 19-10-2008, 23:08:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı. Radore Hosting'de bir tane sunucumuz var. Sadece tek site için alındı, fakat siteye giren ziyaretçiler (bende rastladım) internet explorer 'da gezinirken çok sık sayfa görüntülenemiyor hatası alıyorlar. Sitede gezerken bir sayfaya girmek istediğinde bağlanıyor dedikten sonra sayfa açılmıyor, sunucuyla bağlantı kesiliyor. Redore ile sorunla ilgili yazıştık fakat sorun olmadığını söylüyorlar ve yapacak bir şey yok diyorlar. Bu sorun Firefox 'da yok sadece internet explorer'da var.. Burada redore 'den sunucusu olan çok kişi vardır eminim.. Sizlerde de böyle bir problem oluyor mu? Zor durumda kalıyoruz ama çözümede kavuşturamıyoruz...
  • 19-10-2008, 23:29:45
    #2
    İşletim sisteminiz ve server yazılımı olarak kullandığınız yazılım nedir?
  • 19-10-2008, 23:44:33
    #3
    Linux sunucu ve php ile kodlandı site. Ayrıca Redore yazmışım özür.. aynı site başka bir dc'den taşındı eski sunucuda böyle bir problem yoktu. Radore'ye geçince başladı..
  • 19-10-2008, 23:57:48
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dns ile sorunun var sanırsam .
  • 20-10-2008, 00:12:22
    #5
    Byirfan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dns ile sorunun var sanırsam .

    Hayır dns ile ilgili bir problem değil..
  • 20-10-2008, 00:19:50
    #6
    Kaç mbit hattınız var? Hattınız yetersiz geliyor olabilir.
    Apache konfigurasyonlarını optimize ettiniz mi?
  • 20-10-2008, 00:22:19
    #7
    2 mbit hat var
    hat kullanımı 600-800 kbit civarlarında
    apache konfigürasyonu olarak daha önceden kullanılan konfigürasyonlara benzer konfigürasyonlar kullanılıyor.
  • 20-10-2008, 00:58:33
    #8
    Explorer'iniz versionu kaç acaba? Sakıncası yoksa site adresi verirseniz bizde test etmek için girebiliriz. Ayrıca bazen bende ie ile gezerken bazı sayfalar görüntüneleniyor, o zaman firefox ile deniyorum açılıyor. ie sürüm ile alakalı bir durum olabilir mi?
  • 20-10-2008, 01:13:53
    #9
    Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Explorer'iniz versionu kaç acaba? Sakıncası yoksa site adresi verirseniz bizde test etmek için girebiliriz. Ayrıca bazen bende ie ile gezerken bazı sayfalar görüntüneleniyor, o zaman firefox ile deniyorum açılıyor. ie sürüm ile alakalı bir durum olabilir mi?
    Bir çok versiyon ile giriliyor.. Siteye giren ziyaretçilerden geliyor bu şikayet.. Yani ie7 'de vardır ie6 'da.