Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Explorer'iniz versionu kaç acaba? Sakıncası yoksa site adresi verirseniz bizde test etmek için girebiliriz. Ayrıca bazen bende ie ile gezerken bazı sayfalar görüntüneleniyor, o zaman firefox ile deniyorum açılıyor. ie sürüm ile alakalı bir durum olabilir mi?
Bir çok versiyon ile giriliyor.. Siteye giren ziyaretçilerden geliyor bu şikayet.. Yani ie7 'de vardır ie6 'da.