• 14-10-2008, 16:14:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Edit : Sorun çözülmüştür. Gereken işlemleri yapacaklar. İlginize teşekkürler. Konu kilitlenebilir. İyi Çalışmalar Hepinize
  • 14-10-2008, 16:21:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    (13:09) satis@bilsantr.n: whmcs null war bende
    (13:09) satis@bilsantr.n: sorun olur mu

    17 ytl lisans alamadıysa size nasıl tasarım yaptırıcak
  • 14-10-2008, 16:34:22
    #3
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 gibi bir platform olmasa acaba bunlardan nasıl haberdar olacaktık..

    Size geçmiş olsun.. Birilerine de yazıklar olsun ... - Ayıp -


    // Edit : Forumda herşeye birşeyler yazan bilsan acaba bu konuya ne diyecek..
  • 14-10-2008, 17:06:53
    #4
    DataProcessings adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (13:09) satis@bilsantr.n: whmcs null war bende
    (13:09) satis@bilsantr.n: sorun olur mu
    17 ytl lisans alamadıysa size nasıl tasarım yaptırıcak
    Bilemiyeceğim. Şirket şirket diyip duruyorlardı belki güvenilirdirler diyip yaptım bir hata...
  • 14-10-2008, 22:01:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Anlayamadım şey perşembe günü konuştuk,pazar günü akşamı saat 02:00 (gece) bitirmemiştiniz.Sanki yaptığınız tasarımı aldık kullanıyoruz.sizin yüklediğiniz dosyalar onlarda.Böyle fiyatlar la çalışınca olmuyor işte
  • 14-10-2008, 22:16:17
    #7
    bilsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayamadım şey perşembe günü konuştuk,pazar günü akşamı saat 02:00 (gece) bitirmemiştiniz.Sanki yaptığınız tasarımı aldık kullanıyoruz.sizin yüklediğiniz dosyalar onlarda.Böyle fiyatlar la çalışınca olmuyor işte
    Ödeme yapmadan, tasarımı neden bitireyim ? Benim çizdiğim tabloları kullanarak üzerine tema yapmanız kafidir benim için. Bitirmiştim ama sitenize atmamıştım ve atmamak en büyük hakkımdır.

    Msn ' de görüşüyoruz gerçi şuanda ama...
  • 14-10-2008, 22:25:18
    #8
    Sorun karşılıklı olarak çözülmüştür. Konu kilitlenebilir.