bilsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlayamadım şey perşembe günü konuştuk,pazar günü akşamı saat 02:00 (gece) bitirmemiştiniz.Sanki yaptığınız tasarımı aldık kullanıyoruz.sizin yüklediğiniz dosyalar onlarda.Böyle fiyatlar la çalışınca olmuyor işte
Ödeme yapmadan, tasarımı neden bitireyim ? Benim çizdiğim tabloları kullanarak üzerine tema yapmanız kafidir benim için. Bitirmiştim ama sitenize atmamıştım ve atmamak en büyük hakkımdır.

Msn ' de görüşüyoruz gerçi şuanda ama...