Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
R10 gibi bir platform olmasa acaba bunlardan nasıl haberdar olacaktık..
Size geçmiş olsun.. Birilerine de yazıklar olsun ... - Ayıp -
// Edit : Forumda herşeye birşeyler yazan bilsan acaba bu konuya ne diyecek..