R10 gibi bir platform olmasa acaba bunlardan nasıl haberdar olacaktık..

Size geçmiş olsun.. Birilerine de yazıklar olsun ... - Ayıp -


// Edit : Forumda herşeye birşeyler yazan bilsan acaba bu konuya ne diyecek..