İsimtescil İle İlgi???
21
●951
- 07-08-2008, 12:15:32pkei eger kullanıcı silnmiş ise ve veritabanı duruyorsa düzelme imkanı varmıdır sitenin
- 07-08-2008, 13:14:22tavsiyem bundan sonra isim tescili kullanacaksanız sadece domain için kullanın..Diyar_Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2008, 13:17:36Yeni kullanıcı oluşturun?Diyar_Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Size veritabanı yok dememişlerki? - 07-08-2008, 13:55:18arkadaşlar bir site daha yok olup gitti elimizde yedek yok ve veritabanındaki tm tablolar silinmiş sanırım yapabilecek pek bi şey yok
- 07-08-2008, 14:16:33tablolar gittiyse geri gelmez diye biliyorumDiyar_Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle