• 07-08-2008, 11:59:29
    #10
    Onur Bey Kurtulma şansı varmı
  • 07-08-2008, 11:59:59
    #11
    Kurumsal Üye
    Database silindiyse ve elinizde veya isimtescil'de yedek yoksa maalesef kurtarılamaz.
  • 07-08-2008, 12:15:32
    #12
    pkei eger kullanıcı silnmiş ise ve veritabanı duruyorsa düzelme imkanı varmıdır sitenin
  • 07-08-2008, 12:17:24
    #13
    Kurumsal Üye
    Kesinlikle
  • 07-08-2008, 12:22:15
    #14
    bunu duyduguma çok sevindim inaşşllah çözeriz
  • 07-08-2008, 13:14:22
    #15
    Diyar_Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu duyduguma çok sevindim inaşşllah çözeriz
    tavsiyem bundan sonra isim tescili kullanacaksanız sadece domain için kullanın..
  • 07-08-2008, 13:17:36
    #16
    Diyar_Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mrb arkadaşlar bizim isimtescil hostları üzerinde bi forum sitemiz var düne kadar hiç bi şey yoktu ama bu sabahtan bu yana site db hatası veriyor isimtescili aradım site açılmıyor dedim bana veritabaında kullanıcı yok dedi sorunun kendileri ile ilgili olmadığını söyleyip telefonu kapattılar ben yaklaşık 3 haftadır panele girmiyordum şifrelerimde zor şifrelerdi bu durum nasıl oluşmu olabilir yada yedegimizi çok eski bi şekilde geriye dönebilirmiyiz yardımlarınızı bekliyorum şimdiden hepsinize tşkler
    Yeni kullanıcı oluşturun?
    Size veritabanı yok dememişlerki?
  • 07-08-2008, 13:55:18
    #17
    arkadaşlar bir site daha yok olup gitti elimizde yedek yok ve veritabanındaki tm tablolar silinmiş sanırım yapabilecek pek bi şey yok
  • 07-08-2008, 14:16:33
    #18
    Diyar_Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bir site daha yok olup gitti elimizde yedek yok ve veritabanındaki tm tablolar silinmiş sanırım yapabilecek pek bi şey yok
    tablolar gittiyse geri gelmez diye biliyorum