Diyar_Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bir site daha yok olup gitti elimizde yedek yok ve veritabanındaki tm tablolar silinmiş sanırım yapabilecek pek bi şey yok
tablolar gittiyse geri gelmez diye biliyorum