teşekkür adında bir talep açıp içerisinde kendisine çok teşekkür ettiğimi felan yazmıştım
Natro rezaleti
11
●1.026
- 04-08-2019, 23:37:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende natro kullanıyorum nasıl ulaşamadınız anlayamadım? 7/24 çalışan kişiler var ben 2-3 ay önce vnc konusunda sorun yaşamıştım açıkçası hiç vnc felan filan kullanmadım gece 2-3 civarı aradım 15-20dk tek tek anlattılar sunucuma bağlanabildim hatta çağrı merkezindeki abiye şöyle bir güzellik yaptım telefon konuşmasında adını öğrenip
teşekkür adında bir talep açıp içerisinde kendisine çok teşekkür ettiğimi felan yazmıştım
- 07-08-2019, 15:05:39Kardeş bahsedilen konular basit şeyler değil. Herkes parasını almayı biliyorsa hizmet etmeyi de bilecek.lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2019, 15:31:57Üyeliği durdurulduNe demek istediğimi anlamadığınızı düşünüyorum o yüzden böle yazdınız sanırım 👍ahmet1104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyiken sıkıntı yok hemen 1 hata olsun bir sürü şey deniyor doğamızda var sanırım bu sorun