Bende natro kullanıyorum nasıl ulaşamadınız anlayamadım? 7/24 çalışan kişiler var ben 2-3 ay önce vnc konusunda sorun yaşamıştım açıkçası hiç vnc felan filan kullanmadım gece 2-3 civarı aradım 15-20dk tek tek anlattılar sunucuma bağlanabildim hatta çağrı merkezindeki abiye şöyle bir güzellik yaptım telefon konuşmasında adını öğrenip

teşekkür adında bir talep açıp içerisinde kendisine çok teşekkür ettiğimi felan yazmıştım