• 03-11-2008, 17:03:10
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun Alovepoem , benimde bir abimin db leri gitti alamadi bütün emekleri boşa gitti
  • 03-11-2008, 21:06:35
    #38
    Gordum ve yazdim tarihe bakmadim natroda da calismiyorum olani soyledim neyse cok problemse yetkili bir arkadas siler mesaji
  • 04-11-2008, 04:07:16
    #39
    Natro iLe Bir Sorun Yasamadım Yasayacagımıda Sanmam
  • 04-11-2008, 15:11:08
    #40
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet domainim orda o bakımdan problem yaşamadım
    RuLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Natro iLe Bir Sorun Yasamadım Yasayacagımıda Sanmam
    ne mutlu size
  • 07-11-2008, 08:20:55
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iğrenç bir firma kendileri...
  • 07-11-2008, 11:04:48
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Natro ile çalıştım 1 yıl memnundumda fakat linuxları kaldırdılar bizleri ortada bıraktılar. Sadece domainlerim var orda host ile ilgili bir alışverişim olmaz natroyla bundan sonra.
  • 07-11-2008, 13:10:44
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Otobüslerin tutma yerlerine reklam verdikleri için pahalılar
  • 07-11-2008, 13:18:13
    #44
    Misafir
    natro açıldığı günden bugüne domainlerim ordadır.. ama asla ne hosting, ne vps, nede sunucu aldım.. radmin'in dediği gibi günlük 30,40 tekil hitli siten varsa problem yok, ama 1-2 k bile olsa siten hemen kovuyorlar..

    yani natro'dan domain al, ama hosting ASLA alma..

    bunu ben 2-3 senedir biliyorum, bilmeyen yok sanıyordum ama varmış hala natro'dan hosting alan
  • 07-11-2008, 13:25:13
    #45
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bu firmada sorun yaşadın diye bizde yaşayacağız diye bi kuralmı var ?
    Off be canım kardeşim ben sorun yaşadım diye sizde sorun yaşayınmı diyorum benım temennım hiçbir webmaster arkadasım sorun yasamasın biz aynı meslekteyiz sonuc itibari ile ben neden kötülüğünüzü isteyim ki.