sen bu firmada sorun yaşadın diye bizde yaşayacağız diye bi kuralmı var ?
Off be canım kardeşim ben sorun yaşadım diye sizde sorun yaşayınmı diyorum benım temennım hiçbir webmaster arkadasım sorun yasamasın biz aynı meslekteyiz sonuc itibari ile ben neden kötülüğünüzü isteyim ki.