natro açıldığı günden bugüne domainlerim ordadır.. ama asla ne hosting, ne vps, nede sunucu aldım.. radmin'in dediği gibi günlük 30,40 tekil hitli siten varsa problem yok, ama 1-2 k bile olsa siten hemen kovuyorlar..

yani natro'dan domain al, ama hosting ASLA alma..

bunu ben 2-3 senedir biliyorum, bilmeyen yok sanıyordum ama varmış hala natro'dan hosting alan