• 25-07-2008, 10:29:23
    #19
    Benim natro ile iplerim 2 sene önce kopmuştu.
    Tekil hiti 1000-1500 olan 6 sayfa düz html içeriği olan (php yada mysql falan değil)
    çok sistem kaynağı tüketiyor diye beni kovmuşardı. Paramı iade etmişlerdi.
    İyi yönü: paramı iade etmişlerdi.
    Kötü yönü: 1500 hitli site sistem kaynaklarını aşırı zorluyorsa alt yapıları ya çok dandik yada istedikleri müşteri sadece 20-30 hiti olan kobi esnaf siteleri.
    Piyasadaki eski firma olmaları onların çok iyi oldugunu göstermez.
    Yada belki o eski kalitesi artık kalmadı kendilerini yenilemediler.
  • 25-07-2008, 14:51:14
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim natro ile iplerim 2 sene önce kopmuştu.
    Tekil hiti 1000-1500 olan 6 sayfa düz html içeriği olan (php yada mysql falan değil)
    çok sistem kaynağı tüketiyor diye beni kovmuşardı. Paramı iade etmişlerdi.
    İyi yönü: paramı iade etmişlerdi.
    Kötü yönü: 1500 hitli site sistem kaynaklarını aşırı zorluyorsa alt yapıları ya çok dandik yada istedikleri müşteri sadece 20-30 hiti olan kobi esnaf siteleri.
    Piyasadaki eski firma olmaları onların çok iyi oldugunu göstermez.
    Yada belki o eski kalitesi artık kalmadı kendilerini yenilemediler.

    Katılıyorum
  • 25-07-2008, 15:24:31
    #21
    Ben Natro'nun şimdiye kadar hiç bir kötülüğünü görmedim. 1 seneden fazla süredir çalışıyorum kendileriyle.
  • 25-07-2008, 16:54:35
    #22
    Natro.Com ile sadece alan adı alanında çalışıyorum, şöyle birşey var alan adını aldığınızda ödeme yapıyorsunuz ödeme bildirimi gönderiyorsunuz ve göndermeniz birşey ifade etmiyor illahi aramanız gerekiyor ben ödeme yaptım diye, insanın yüzü olmuyor ama mecbur kalıyor bunu yapmakta.
    Bugünde şöyle bir sorun ile karşılaştım, bundan 8-9 ay önce almış olduğum bir alan adı vardı. Şifre ve müşteri kodumu unutmuştum ( bir firmaya ait alan adı ) aradım durumu izzah ettim, yapmam gereken işlemleri söylediler ve yaptım gerekli bilgiler istediğim şekilde geldi.
    Bu işlemlerin yapılma süresi Max. 30Dk. sürdü, demek istediğimde hem kötü yanı var hem iyi yanı var.
    Natro bilişim sektöründe önerilen bir firma, iyi yanıda var kötü yanıda var.
  • 25-07-2008, 21:59:29
    #23
    Üyeliği durduruldu
    natronun böyle birşey yapacağını zannetmiyorum ama geçmiş olsun...
  • 25-07-2008, 22:00:13
    #24
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar yanlışlıkla oldu 2. mesajı gönderdim modlar silebilirmi acaba.
  • 25-07-2008, 22:46:55
    #25
    Natro nun hizmet politikasını bilemem de eğer sözleşmeniz bitmiş ise müşterilerine hesap kesim tarihlerinden sonra linux makinesinin iptal olcağını bildirmişler ise burada suçlu natro değildir müşteridir.(Gerekli Önlemleri almanız gerekirdi.)
    Sizlere Kibarca Söylenmiş Linux Sunucumuz Kapatılacak Hesap kesim tarihinden sonra satış vs vs şeyler gerçekleştirilmeyecek istediğiniz taktirde windows sunucusuna geçiş yapabilirsiniz denmiş bu konuyu uzatıcak yada forumda firma karalayacak bir durum söz konusu değildir. Her Firmanın hizmet sözleşmesi farklıdır. Hizmet Sözleşmesini okumadan hizmet almaya başlarsanız suçlu durumda ve zor durumda kalan daima müşteri olur.

    Hiçbir Şekilde yasal hakkınız bulunmamaktadır.1 Yıl Doldukdan sonra o makineden hizmete devam edeceksiniz süreklilik olacak diye birşey şey söz konusu dahil değildir.(Hiçbir firma,hicbir datacenter biz size 10 yıl hizmet vereceğiz diye garanti edemez.)
    Bugun Datacenterlar bile kafasına göre kapatıyor iflas ettik deyip farklı firmalar kurup işlemlerine devam edebiliyorsa natro bir makinesini hizmet süresinin sonunda kapatıldığını bildirmesine rağmen forumda karalamak için mesajlar açılıyorsa ki ben konuda bir kanıt bile görmedim.

    Konunun kapatılması Gerekmez miydi ?

    Yukarıdakiler benim kendi görüşümdür.Natro ile hiçbir kisesel ve kurumsal alakam yoktur.Fakat Bildirim Yapıldığı halde forumda a b c firmasının haksız yere karalanmasını istemem.
  • 25-07-2008, 22:49:10
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    natro ile birçok alanadı kayıt ve transfer yaptım hiçbir sorunum olmadı
  • 26-07-2008, 13:37:20
    #27
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Natro nun hizmet politikasını bilemem de eğer sözleşmeniz bitmiş ise müşterilerine hesap kesim tarihlerinden sonra linux makinesinin iptal olcağını bildirmişler ise burada suçlu natro değildir müşteridir.(Gerekli Önlemleri almanız gerekirdi.)
    Sizlere Kibarca Söylenmiş Linux Sunucumuz Kapatılacak Hesap kesim tarihinden sonra satış vs vs şeyler gerçekleştirilmeyecek istediğiniz taktirde windows sunucusuna geçiş yapabilirsiniz denmiş bu konuyu uzatıcak yada forumda firma karalayacak bir durum söz konusu değildir. Her Firmanın hizmet sözleşmesi farklıdır. Hizmet Sözleşmesini okumadan hizmet almaya başlarsanız suçlu durumda ve zor durumda kalan daima müşteri olur.

    Hiçbir Şekilde yasal hakkınız bulunmamaktadır.1 Yıl Doldukdan sonra o makineden hizmete devam edeceksiniz süreklilik olacak diye birşey şey söz konusu dahil değildir.(Hiçbir firma,hicbir datacenter biz size 10 yıl hizmet vereceğiz diye garanti edemez.)
    Bugun Datacenterlar bile kafasına göre kapatıyor iflas ettik deyip farklı firmalar kurup işlemlerine devam edebiliyorsa natro bir makinesini hizmet süresinin sonunda kapatıldığını bildirmesine rağmen forumda karalamak için mesajlar açılıyorsa ki ben konuda bir kanıt bile görmedim.

    Konunun kapatılması Gerekmez miydi ?

    Yukarıdakiler benim kendi görüşümdür.Natro ile hiçbir kisesel ve kurumsal alakam yoktur.Fakat Bildirim Yapıldığı halde forumda a b c firmasının haksız yere karalanmasını istemem.
    Hizmet sürem dolmadı daha neden konu kapatılsın.Ben burada mağdurum hizmet sözleşmemdede böyle bir madde yok.