Benim natro ile iplerim 2 sene önce kopmuştu.
Tekil hiti 1000-1500 olan 6 sayfa düz html içeriği olan (php yada mysql falan değil)
çok sistem kaynağı tüketiyor diye beni kovmuşardı. Paramı iade etmişlerdi.
İyi yönü: paramı iade etmişlerdi.
Kötü yönü: 1500 hitli site sistem kaynaklarını aşırı zorluyorsa alt yapıları ya çok dandik yada istedikleri müşteri sadece 20-30 hiti olan kobi esnaf siteleri.
Piyasadaki eski firma olmaları onların çok iyi oldugunu göstermez.
Yada belki o eski kalitesi artık kalmadı kendilerini yenilemediler.