• 08-06-2008, 13:26:02
    #10
    Tamamda forum ahalisi ne yapıcak senin userlarını, postlarını geri getircek hali yok. Hem diyorsun iyi destek veriyorlar, ters bir sorunum yok hem gelip konu açıyorsun, bu topic artık iyice laşkalaştı.
  • 08-06-2008, 13:27:56
    #11
    dile getireceksin tabi söylediğin halde ilgileniyoruz deyipte ilgilenmiyorlarsa bu onların suçudur.
  • 08-06-2008, 13:37:19
    #12
    ben yetkili arkadaşların burada duyması için söyledim sorunları ben yaşıyorum siz değil !