Tamamda forum ahalisi ne yapıcak senin userlarını, postlarını geri getircek hali yok. Hem diyorsun iyi destek veriyorlar, ters bir sorunum yok hem gelip konu açıyorsun, bu topic artık iyice laşkalaştı.