• 25-05-2008, 22:03:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kendi websitemizinde açılmaması dolayısıyla,müşterilerimizin bir çoğunun r10 üyesi olmasından dolayı konuyu buraya açmak istedim.Türkiye Merkezli Sunucumuzda çıkan harddisk probleminden dolayı Saat 19:00 civarında fsck başlatılmıştır.Ve hala devam etmektedir.Tamamlanana kadar bu süre zarfında Websayfalarına ulaşım sağlanamıyacaktır.Yaşanılan problemden dolayı tüm müşterilerimizden özür dileriz.
  • 25-05-2008, 22:17:22
    #2
    Geçmiş olsun Hasan Bey. Dilerseniz bir yer açalım geçici olarak alan adınız için, oradan bir duyuru yayınlarsınız ?
  • 25-05-2008, 22:17:38
    #3
    Geçmiş olsun hasan, umarım kısa sürede problemin çözülür. Kolay gelsin.
  • 25-05-2008, 22:22:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun , inşallah kısa sürede probleminiz çözülür.
  • 25-05-2008, 22:23:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Hasan Bey. Dilerseniz bir yer açalım geçici olarak alan adınız için, oradan bir duyuru yayınlarsınız ?
    Teşekkürler.Alan adımıda yönlendiremiyorum şu an başlangıçta isimtescile güvenip hata yaptıgım için.İsim değişikliği yapacagımız günde çıkan sorun.Moral bırakmadı şu an.
  • 25-05-2008, 22:25:01
    #6
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler.Alan adımıda yönlendiremiyorum şu an başlangıçta isimtescile güvenip hata yaptıgım için.İsim değişikliği yapacagımız günde çıkan sorun.Moral bırakmadı şu an.
    Herşeyde bir hayır vardır. Biz zamanında tescil ettiklerimizi kurtardık, darısı sizin de başınıza. Tekrar geçmiş olsun.
  • 25-05-2008, 22:27:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    R10 şansı belkide.Şu an için problem düzelmiş durumda.Yaşanılan bu 5 saate varan kesintiden dolayı tüm müşterilerimizden tekrar özür diliyoruz.Tüm reseller müşterilerimizin paketlerine yaşanılan kesintiyi hafifletmiyecek olsada Ekstra3 GB Ek Webalanı ücretsiz olarak eklenecektir.
  • 25-05-2008, 22:30:20
    #8
    geçmiş olsun umarım kısa sürede düzelir
    edit : Düzelmiş
  • 25-05-2008, 22:44:04
    #9
    geçmiş olsun en kısa sürede düzelir umarım. ; )