Kendi websitemizinde açılmaması dolayısıyla,müşterilerimizin bir çoğunun r10 üyesi olmasından dolayı konuyu buraya açmak istedim.Türkiye Merkezli Sunucumuzda çıkan harddisk probleminden dolayı Saat 19:00 civarında fsck başlatılmıştır.Ve hala devam etmektedir.Tamamlanana kadar bu süre zarfında Websayfalarına ulaşım sağlanamıyacaktır.Yaşanılan problemden dolayı tüm müşterilerimizden özür dileriz.