• 23-06-2017, 10:17:19
    #1
    Arkadaşlar telefonuma 2 saniye ara ile isimtescilden sürekli bayram tebriği geliyor. Yaklaşık 100 tane oldu galiba. Sorun benim telefonumda mı yoksa göndericide mi merak ediyorum.

    Benzer durumu yaşayan var mı ?
  • 23-06-2017, 10:28:02
    #2
    150 tane oldu hala geliyor
  • 23-06-2017, 10:29:16
    #3
    telefonlarına da cevap veren yok...
  • 23-06-2017, 10:32:22
    #4
    Çalıştığı firmayı arayıp bu başlıktan mesaj gelmesini engelleyin diyebilirsiniz.
  • 23-06-2017, 14:25:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Saka gibi bildirim manyagi oldum Engelledim gitti, rezalet puani 10/10
  • 23-06-2017, 14:31:50
    #6
    Toplu sms ücreti şuan kaç bin müşterisi var.
  • 23-06-2017, 14:37:47
    #7
    Böyle bir amatörlük olamaz ya bildirimden telefon yerinde duramıyor.
  • 23-06-2017, 18:16:13
    #8
    Bugün SMS sesine uykumdan uyandırdılar. Yok böyle bir mantıksızlık.
  • 23-06-2017, 18:42:55
    #9
    Böylesi bir firmaya bu gibi amatörce davranış yakışmadı.