Arkadaşlar telefonuma 2 saniye ara ile isimtescilden sürekli bayram tebriği geliyor. Yaklaşık 100 tane oldu galiba. Sorun benim telefonumda mı yoksa göndericide mi merak ediyorum.

Benzer durumu yaşayan var mı ?