• 10-05-2008, 21:51:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese iyi geceler,
    1 hafta önce arkadaşlarla site kurmaya karar verdik ve HDDServer Web Bilişim Hizmetleri ile tanıştım ve anlaştık.Konuma aslında domainde dahil ne kadar dememe rağmen arkadaş ilkten bana fiyatı 40 ytl diyip,parayı yolladıktan sonra ekstradan domain parası istedi.Ben yinede tamam dedim parayı verdim.

    Toplam 55 ytl'ye ondan
    250mb alan 3gb bw + Forum kurulumu + Portal kurulumu'nu istedim.Sitenin tema konusunda ben ilgilenecetim ama db konularına o bakıyordu.Siteyi kurduk kendi hatamdan dolayı siteyi tekrar kurmak zorunda kaldık db gitmişti 0'dan başladım iki gün önce gelip bana şunları söyledi;

    (16:55) Bütün Müşterile: Merhaba hocam sunucu format atilcak sabah karşi yedeklerinizi alirsaniz hemen çok sevinirim bu durumdan dolay özür dileriz. sunucu da güvenlik acigi oluştugu için format atilmasi uygun görülmüstür. anlayisiniz için tşk ederim
    (16:56)Patron!|Sadece: Merhaba
    (16:56)Patron!|Sadece: sabah ben yoktum görmedim yazınızı
    (16:56)Patron!|Sadece:
    şimdi ne olcak
    (16:56)HDDServers Bili:
    a.slm
    (16:56)HDDServers Bili:
    yedek lerinizi alirsaniz
    (16:56)HDDServers Bili:
    sevinirim
    (16:56)HDDServers Bili:
    format aticam
    (16:56)HDDServers Bili:
    sunucu
    P
    atron!|Sadece:
    şimdimi
    (16:56)HDDServers Bili:
    FTP yedekleri alin
    (16:56)HDDServers Bili: evet
    (16:56)Patron!|Sadece:
    nasıl alınıyor bilmiyorum
    (16:57)HDDServers Bili:
    FTP GİRİN
    (16:57)HDDServers Bili:
    ordan yedekleri
    (16:57)HDDServers Bili:
    masaüstüne cekin
    (16:57)HDDServers Bili:
    bukadar basit
    (16:57)Patron!|Sadece:
    ftp deki bütün dosyaları masaüstüne mi atayım
    (17:01)HDDServers Bili: evet
    (17:01)HDDServers Bili:
    klasor acin ftp de
    (17:01)HDDServers Bili:
    masaüstünde
    (17:01)HDDServers Bili:
    klasor acin
    (17:01)HDDServers Bili:
    oraya atin
    (17:01)Patron!|Sadece: bütün dosyalarımı yoksa httpdocs yeterlimi
    (17:02)HDDServers Bili:
    httpdock içindekileri
    (17:02)HDDServers Bili:
    masaüstüneatin
    (17:02)HDDServers Bili:
    masaüstünde klasor acin
    (17:02)Patron!|Sadece: tmm
    (17:21)Patron!|Sadece:
    Yedek aldı
    (17:21)Patron!|Sadece:
    yedek aldım

    Bu sabah konuştuk oldumu diye sordum hostcumuzda oldu dedi.Ve kopyaladıklarınızı ftp'ye atın dedi.Bende attım.Daha sonra geldi mysql olmuyor bana yedeğini atın.Bende o ne diye sordum arkadaşta yedek almanız gerekirdi dedi.Ve yeniden herşeyi kurmayı teklif etti.Ama ben kabul etmedim.

    Ben bu siteyi arkadaşlarla açmıştım ve onların emekleri vardı.
    Sitede 500 konu vardı az olabilir ama bunlar emek ya kolay bi şey mi yinede ?

    Olan 55ytl'ye ve arkadaşlarımın arasındaki saygıma oldu.
    Ve bana 3gün geçti diye ödeme yapmıyor...
    Size yakışan bi davranış değildi,bu hatanızı kapatmak için geri ödeme yapabilirdiniz ve böylece hiç bi sorun çıkmazdı..
    Sizi Allah'a havale ediyorum.
  • 10-05-2008, 21:58:09
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    hddservers site yedeği almanın sadece ftpyi indirmek olduğunumu sanıyormuş
  • 10-05-2008, 22:00:41
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hddservers site yedeği almanın sadece ftpyi indirmek olduğunumu sanıyormuş
    hadi onu geçtim format atılırken yedek müşteriyemi aldırılırmış?
  • 10-05-2008, 22:01:32
    #4
    böyle bir mantık yok..yedek almanın sadece ftp olduğunumu söyledi size hddserver.. hocam yedeklerinizi onların alması lazım nasıl size aldırtır böyle sorumsuzluk olmaz..
  • 10-05-2008, 22:06:05
    #5
    Yaptığı işin ne olduğunu bilmeyenlerde varmış...
    Yedekleri sen alacaksan, kurulumu sen yapacaksın, eee? oldu olacak server formatınada yardım et, üstüne parada veriyorsun nasılsa

    Neyse.. geçmiş olsun.
  • 10-05-2008, 22:08:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Herkeze merhaba mert hocam ben forum kurulumu için extra ücret sizden talep etmiştim ve forum kurdum ve yedek olayina gelince yedeklerinizi alin dedim zaten size 1 gün önceden buraya konu açmaniz mantiksiz oldu sadece bunu dile getirmek istiyorum ve size her konuda yardimci da oldum. kendiniz 1 defa forum şifresini unutmuştunuz forum tekrardan kurdum. ve müşterilerden yedek almasini istedim cünkü dosyalara spam şüphesi oluştu bi site yüzünden bütün sitelerimiz hasar görmesin diye format attik ve hatamizi telafi ettik ve önceden uyari yaptik yedeklerinizi alin diye ama siz sadece ftp yedegi almişniz tekrardan bu durumdan dolayi sizden özür diliyorum para iadesi 3 gün içinde yapiyoruz. ve sözleşmemizde hosting yedekleri müşteriye ayittir. sözleşmeyi msn neden gönderdim ama kabul etmediniz. db yedegini bende aldim ama sorun ciktigi için yükleyemedik sizde biliyosunuz. anlayişiniz için tşk ederim.

    Saygilarimla
  • 10-05-2008, 22:10:57
    #7
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi onu geçtim format atılırken yedek müşteriyemi aldırılırmış?
    Belki PC de yer yoktur
  • 10-05-2008, 22:12:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim herkesten kimin ne olduğu bilinmesi iyi oluyor

    HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkeze merhaba mert hocam ben forum kurulumu için extra ücret sizden talep etmiştim ve forum kurdum ve yedek olayina gelince yedeklerinizi alin dedim zaten size 1 gün önceden buraya konu açmaniz mantiksiz oldu sadece bunu dile getirmek istiyorum ve size her konuda yardimci da oldum. kendiniz 1 defa forum şifresini unutmuştunuz forum tekrardan kurdum. ve müşterilerden yedek almasini istedim cünkü dosyalara spam şüphesi oluştu bi site yüzünden bütün sitelerimiz hasar görmesin diye format attik ve hatamizi telafi ettik ve önceden uyari yaptik yedeklerinizi alin diye ama siz sadece ftp yedegi almişniz tekrardan bu durumdan dolayi sizden özür diliyorum para iadesi 3 gün içinde yapiyoruz. ve sözleşmemizde hosting yedekleri müşteriye ayittir. sözleşmeyi msn neden gönderdim ama kabul etmediniz. db yedegini bende aldim ama sorun ciktigi için yükleyemedik sizde biliyosunuz. anlayişiniz için tşk ederim.
    Saygilarimla

    Arkadaşım,sohbet geçmişine bak bakalım bi orada yedek nasıl alınıyor dediğimde nasıl cevap vermişsin..
  • 10-05-2008, 22:13:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkeze merhaba mert hocam ben forum kurulumu için extra ücret sizden talep etmiştim ve forum kurdum ve yedek olayina gelince yedeklerinizi alin dedim zaten size 1 gün önceden buraya konu açmaniz mantiksiz oldu sadece bunu dile getirmek istiyorum ve size her konuda yardimci da oldum. kendiniz 1 defa forum şifresini unutmuştunuz forum tekrardan kurdum. ve müşterilerden yedek almasini istedim cünkü dosyalara spam şüphesi oluştu bi site yüzünden bütün sitelerimiz hasar görmesin diye format attik ve hatamizi telafi ettik ve önceden uyari yaptik yedeklerinizi alin diye ama siz sadece ftp yedegi almişniz tekrardan bu durumdan dolayi sizden özür diliyorum para iadesi 3 gün içinde yapiyoruz. ve sözleşmemizde hosting yedekleri müşteriye ayittir. sözleşmeyi msn neden gönderdim ama kabul etmediniz. db yedegini bende aldim ama sorun ciktigi için yükleyemedik sizde biliyosunuz. anlayişiniz için tşk ederim.
    Saygilarimla
    Kuracaksın tabii, adam sana parayı yollamadan kurarım ederim deyipte; para hesabına geçtikten sonra kurdum ettim gibi sözler olmaz. Kurmayacaksan kurama diyip çıkacaksınız işin içinden. Sizin zaten cpanel bilginiz; şifreyi unuttuğunda üstüne yeniden forum kurmaktan ne derece olduğu belli oluyor. Şifre unutulunca site sıfırlanır mıymış? Sözleşme olması için, ortada bir firma olması gerekir. Firma bilgilerini yollar mısınız bize mümkünse? Sözleşme dediğiniz MSN'den gönderilmez, sitenize koyarsınız; müşteriniz olan olmayan herkes okur. Hiçbir ISS firması, hosting müşterisine yedek sorumluluğu yükleyemez. Hadi VPS, Reseller, Sunucu vs. anlıyoruz ama bari bunu hosting hizmeti için yapmayın.. Bu işi bilmiyorsanız bu piyasadan çekilin, kendinizle birlikte insanları da boşa yoruyorsunuz.