Herkeze merhaba mert hocam ben forum kurulumu için extra ücret sizden talep etmiştim ve forum kurdum ve yedek olayina gelince yedeklerinizi alin dedim zaten size 1 gün önceden buraya konu açmaniz mantiksiz oldu sadece bunu dile getirmek istiyorum ve size her konuda yardimci da oldum. kendiniz 1 defa forum şifresini unutmuştunuz forum tekrardan kurdum. ve müşterilerden yedek almasini istedim cünkü dosyalara spam şüphesi oluştu bi site yüzünden bütün sitelerimiz hasar görmesin diye format attik ve hatamizi telafi ettik ve önceden uyari yaptik yedeklerinizi alin diye ama siz sadece ftp yedegi almişniz tekrardan bu durumdan dolayi sizden özür diliyorum para iadesi 3 gün içinde yapiyoruz. ve sözleşmemizde hosting yedekleri müşteriye ayittir. sözleşmeyi msn neden gönderdim ama kabul etmediniz. db yedegini bende aldim ama sorun ciktigi için yükleyemedik sizde biliyosunuz. anlayişiniz için tşk ederim.
Saygilarimla
Kuracaksın tabii, adam sana parayı yollamadan kurarım ederim deyipte; para hesabına geçtikten sonra kurdum ettim gibi sözler olmaz. Kurmayacaksan kurama diyip çıkacaksınız işin içinden. Sizin zaten cpanel bilginiz; şifreyi unuttuğunda üstüne yeniden forum kurmaktan ne derece olduğu belli oluyor. Şifre unutulunca site sıfırlanır mıymış? Sözleşme olması için, ortada bir firma olması gerekir. Firma bilgilerini yollar mısınız bize mümkünse? Sözleşme dediğiniz MSN'den gönderilmez, sitenize koyarsınız; müşteriniz olan olmayan herkes okur. Hiçbir ISS firması, hosting müşterisine yedek sorumluluğu yükleyemez. Hadi VPS, Reseller, Sunucu vs. anlıyoruz ama bari bunu hosting hizmeti için yapmayın.. Bu işi bilmiyorsanız bu piyasadan çekilin, kendinizle birlikte insanları da boşa yoruyorsunuz.