Teşekkür ederim herkesten kimin ne olduğu bilinmesi iyi oluyor
Herkeze merhaba mert hocam ben forum kurulumu için extra ücret sizden talep etmiştim ve forum kurdum ve yedek olayina gelince yedeklerinizi alin dedim zaten size 1 gün önceden buraya konu açmaniz mantiksiz oldu sadece bunu dile getirmek istiyorum ve size her konuda yardimci da oldum. kendiniz 1 defa forum şifresini unutmuştunuz forum tekrardan kurdum. ve müşterilerden yedek almasini istedim cünkü dosyalara spam şüphesi oluştu bi site yüzünden bütün sitelerimiz hasar görmesin diye format attik ve hatamizi telafi ettik ve önceden uyari yaptik yedeklerinizi alin diye ama siz sadece ftp yedegi almişniz tekrardan bu durumdan dolayi sizden özür diliyorum para iadesi 3 gün içinde yapiyoruz. ve sözleşmemizde hosting yedekleri müşteriye ayittir. sözleşmeyi msn neden gönderdim ama kabul etmediniz. db yedegini bende aldim ama sorun ciktigi için yükleyemedik sizde biliyosunuz. anlayişiniz için tşk ederim.
Saygilarimla
Arkadaşım,sohbet geçmişine bak bakalım bi orada yedek nasıl alınıyor dediğimde nasıl cevap vermişsin..