• 04-06-2015, 13:57:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Natro'da VDS'imiz var ve sadece mail için kullanmaktayız.
    Natro'nun hem kendi sitesine hem de VDS'e ulaşamamaktayım.
    Telefon açtığım zamanda da "sistem yöneticisi tarafından devre dışı bırakıldı" şeklinde uyarı geliyor.
    Bilgisi olan var mı?
  • 04-06-2015, 13:59:41
    #2
    Bizim de sitelerimize ve Natro'ya erişim yok şuan.
  • 04-06-2015, 14:00:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bugün sıkıntı var Natro genelinde ..

    Tüm sunucularda problem var. bekliyoruz
  • 04-06-2015, 14:00:34
    #4
    bende de benzer bir problem var. Sunucuya erişim sağlanamıyor.
  • 04-06-2015, 14:00:49
    #5
    Bizim de sunucu çalışmıyor. Telefonlara cevap vermiyorlar "Sistem tarafından aramaya izin verilmiyor" şeklinde bir hata veriyor karşıdaki robotik hanımefendi.
  • 04-06-2015, 14:00:57
    #6
    Natro facebook sayfasından
    Alıntı
    Değerli Kullanıcılarımız
    Oluşan kısa süreli erişim probleminin giderilmesi için teknik ekibimiz gerekli çalışmaları yapmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz...
  • 04-06-2015, 14:01:19
    #7
    düzeldi şuan sıkıntı yok
  • 04-06-2015, 16:06:45
    #8
    tekrar sorun olmaya başladı gidip geliyor network