Merhaba arkadaşlar.
Natro'da VDS'imiz var ve sadece mail için kullanmaktayız.
Natro'nun hem kendi sitesine hem de VDS'e ulaşamamaktayım.
Telefon açtığım zamanda da "sistem yöneticisi tarafından devre dışı bırakıldı" şeklinde uyarı geliyor.
Bilgisi olan var mı?