bir isimtescil olayı daha :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bir isimtescil olayı daha :)
5
●
308
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
bir isimtescil olayı daha :)
13-04-2015, 22:22:22
#1
kadersiz35
Platin üye
13-04-2015, 22:31:06
#2
SelcukSonmez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Işin zor, kolay gelsin
13-04-2015, 22:34:27
#3
kadersiz35
Platin üye
SelcukSonmez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Işin zor, kolay gelsin
bi ablamızın olayı
ama bu kadar işi yokuşa sürmeleri çok sinir bozucu.
sonucda paramızı yatırdık hesaplarında para , illaki sipariş accakmışız
tamam acalım diyoruz. ama aynı seylerı soyleyıp duruyorlar.
13-04-2015, 22:38:12
#4
SelcukSonmez
Bluebays Travel Ölüdeniz
kadersiz35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bi ablamızın olayı
ama bu kadar işi yokuşa sürmeleri çok sinir bozucu.
sonucda paramızı yatırdık hesaplarında para , illaki sipariş accakmışız
tamam acalım diyoruz. ama aynı seylerı soyleyıp duruyorlar.
Bende domain transferi için yaklaşık 20-25 gün uğraştım
bu nedenle işiniz zor yazdım. Umarım bir an önce problem halledilir.
13-04-2015, 22:43:49
#5
chnyrdkl
Allah yardimcin olsun
dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
13-04-2015, 22:54:34
#6
Kendiken
Bende host aldim, zaten 1 adet domainimde orda şunu anladim uğraşilmaz isimtescille ttnet m.hizmetleri daha iyi hizmet veriyor. Telefon ile gönderildi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler